Gå til innhold

Har hatt meg en tur på legevakten i dag jeg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blødde nemlig i ettermiddag, og da ringte jeg legevakten, og fikk komme inn. Ble undersøkt, og livmorhalsen er heldigvis lukket, og det var ingenting som tyder på at det er en spontanabort på gang. Så blødninger betyr ikke nødvendigvis at det går galt!! Er veldig letta nå, selv om jeg fortsatt ikke har noen garanti for at det skal gå bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre, jeg har en venninne som blødde av og på fra uke 6, og forrige fredag født hun en velskapt gutt :-)

Skrevet

ja, nå er jeg ganske optimistisk! :) Nå tør jeg å håpe på at dette skal gå bra. Var skikkelig langt nede og veldig lei meg tidligere i dag, hadde aldri trodd at jeg skulle bli SÅ engstelig for litt blod...

Skrevet

Kjenner følelsen, men veldig godt å høre om noen positive opplevelser noen ganger også... Det er faktisk ganske mange som har blødninger i hele svangerskapet, men spesielt i første trimester.... Uansett, masse lykke til!

Skrevet

ja, jeg tenkte at jeg måtte legge inn min erfaring også, slik at det ikke bare er de triste opplevelsene som blir fortalt om...

Ja, legen sa det til meg også, at det er mange som opplever blødninger, men som det går bra med!!! :)

Skrevet

Så flott da! Fikk du noen råd angående hvordan du skal forholde deg til dette? Er du sykmeldt? Skal du holde deg i ro?

Selv har jeg blødd litt siden torsdag, kommer litt hverdag. Har også en delsmerter, vet ikke om det er ligament smerter eller begynnede SA... har hatt SA to ganger før og da har det gjort mye vondere,men da kom det brått på.

Skrevet

Hei hei:)

Titter innom fra 2. trimester en liten tur:) Ville bare si det at jeg hadde en liten blødning i uke 8, nå er jeg 21+4 og venter en liten jente 3 august. Så det å blø betyr ikke at det går galt nei:) Men det er ikke noe gøy å blø fordet... Ønsker dere lykke til alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...