Gå til innhold

Noen som følger med på fotball her da?


Gjest

Anbefalte innlegg

Her heier vi på oransje! Og håper Aafk overlever i tippeligaen :-)

 

Vi følger med på hvordan de ligger på tabellen, ser kamper som vises på Tv'n og kommer vi over billetter så går vi på kamp - såpass interessert er vi:-)

 

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her heier vi på Brann og Arsenal. Min samboer har tilogmed gått så langt at han har kjøpt seg et sete på brann stadion. Han er en skikkelig sports idiot...hehe. Vi har canal +, så da går det i fotball hele lørdagen og søndagen. Greit nok for meg siden jeg er interessert i fotball jeg også, men jeg dibber i tillegg da (må ha noe annet å gjøre på mens fotballen står på, særlig når Oda sover).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også Canal+ - ALT av sport skal nemlig dekkes - sambo er på ullevåll i dag - herregud for et kaos!!

Selv heier jeg på Viking (er født og oppvokst i Stavanger 0-15 år) men har siden da bodd i Akershus.. moro med fotball og annen sport, men kan bli LITT mye noen ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillestrøm her også ja.. :)

Sambo er på de fleste hjemme kamper og borte kampene i nærheten.. Og jeg er med når det passer sånn.. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på masse kamper jeg også, og iår har jeg kjøpt sesongkort på kanarifeltet sammen med pappa :) hehe..

Her i heimen er det jeg som er fotballidioten mens gubben ikke bryr seg så mye om sport generelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. :)

Jeg vil si jeg er litt over middels interessert.

Var på de fleste hjemme kamper før vi fikk Sebastian, men etter det ble det jeg som måtte bli hjemme ja. :) Men nå er han jo blitt så stor så nå kan jeg nok dra på kamp igjen.

Gleder meg litt til seriestart.. Det blir jo seriegull og cupgull i år.. :) He he.. Optimist kanskje.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEIA LYN!!!

 

Er vel godt over middels interresert i fotball ja:-)

Var på alle hjemmekamper i fjor, og optil flere kamper etter termidatoen, hihi:-)

Sitter i styret i Bastionen, så blir mye fotball denne sessongen også!!

 

GLEDER MEG, kan nesten ikke vente til første kamp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...