Gå til innhold

Beste dagen paa lenge......... :) :) :) :) :)

Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

ER SAA GLAAAAAD!!!!! Den lille har vert i form i dag :) herlig... Har vert saa bekymret de siste dagene at jeg har holdt paa aa bli gaaaal.... Men naa endelig har jeg kjennt masse spark igjen... etter 5 EKSTREMT rolige dager i magen.. saa i dag er jeg stooorfornoeyd..!!! :) :) Beste dagen paa leeeenge!!!

Hater aa bekymre meg saann... Og maa innroemma at de 5 dagene, var noen av de verste paa lenge... VET jo at jeg ikke er saa langt enda at jeg SKAL kjenne regelmessig hver dag... Og jeg VET at babyen kan snu seg og sparke innover slik at man ikke kjenner den... Men klarer liksom ikke aa slaa meg til ro med det hehe...

For naar man er blitt vant til aa ha en aktiv liten inni der, som sparker og styrer paa hver dag.. saa er det liksom ikke saa lett aa bare godta at det skal vaere saa stille i saa mange dager..... huffa meg ..hehe:) :)

Baade gleder meg og gruer meg til ul paa mandag.. bare 2 dager igjen naa...:) Haaper at alt staar bra til der inne i magen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da! Ja det er ikke noe godt å bekymre seg. Du skal se alt står bra til, i alle fall nå som du har kjent bra med liv!! :)

Skrevet

Så bra at dagen var så god! Det er så godt å kjenne liv!

Lykke til på UL på mandag! :)

Skrevet

hihi takk takk :) Kommer nok med oppdatering her paa mandag.. :) Og forhaapentligvis en GLADMELDING :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...