Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Fy faen for noen idioter de bosnierene på fotballkampen er. Jeg kjenner jeg blir så irritert, de er jo bare ute etter å lage bråk!!! Men det verste er vel egentlig at de i det hele tatt fikk komme inn på stadion, helt utrolig.
Lille L Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Ja jeg blir flau over og være fra Bosnia.. Kan de ikke oppføre seg som mennesker el..
MartheMor+Lillegutt Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Er jo ikke din feil da, kan ikke for at de folkene der er helt blåst du. Men merker at jeg blir sykt provosert ja..
Lille L Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Det er mange som er i mot det de gjør. Men desverre så finnes det noen idioter som bare er ute etter og lage bråk.. Det er ikke rart vi ikke kan gå på fotball kamper el ha konserter i byen når det enner altid i bråk.. Ganske synd egentlig, for det går utover oss andre!
Bølle&Frøet Skrevet 24. mars 2007 #6 Skrevet 24. mars 2007 Idiotiske fotball supportere fins det over hele verden....
Nicita73 Skrevet 24. mars 2007 #7 Skrevet 24. mars 2007 Jeg er så irritert at jeg ikke har ord, hva pokker er det med disse menneskene??? Stakkar alle de livredde barna som har gledet seg til å se fotballkamp.Håper de fører disse idiotene ut fra stadioen fort som fa...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #8 Skrevet 24. mars 2007 Hva skjedde egentlig? Hvorfor er kampen avblåst?
Lille L Skrevet 24. mars 2007 #9 Skrevet 24. mars 2007 3min etter at kampen startet så begynte noen idioter fra bosnia og kaste sånne små rakket greier så det begynnte og brenne.. Så nå hver gang de begynner og spille så kaster de sånne ned så de ikke får spillt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå