Gå til innhold

Dere som er i uke 30-31, har dere mye plass til mat i magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og føler at magen er heeelt innunder ribbeina, begynner nesten å gulpe hvis jeg sitter oppreist etter å ha drukket et glass vann. Er så utrolig trangt og tungt for å puste.. :) Noen flere? Husker ikke når magen begynte å synke i forrige sv.skap, men håper det er snaaart!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke plass til mye mat her nei. Begynner faktisk å bli bedre nå da, er i uke 34 nå, så magen har sunket en del. Men blir fortsatt veldig fort mett ja.

Skrevet

Utrolig kjedelig egentlig, skal ikke syte altså, men lengte bare etter litt mer plass.. ;)

Skrevet

ja skjønner kva du meiner. Etter ei brødskive føler eg at magen holder på å sprekke.) gleder meg til magen synker litt:)

Skrevet

Hmm, jasså? her har jeg ikke noe problem med å spise liksom. Spiser samme omtrent samme posjonene som før jeg. Ikke plass til like mye, men ikke langt ifra. Fikk mage tidlig, men magen har hele tiden vært langt nede. Så her kan jeg ikke skjønne at den kan synke mer enn der den er..:P

Skrevet

jeg blir utrolig fort full i magen ja...men,som alt annet,går bra det å=)=) hihi..=)

Skrevet

her er det proppfullt!Men klarer ikke å stoppe å spise=P

Skrevet

Aargh! Skikkelig irriterende, mannen min lagde en deilig hjemmelaget cheeseburger akkurat, men tror du jeg orket så mye? Skikkelig snytt nå!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...