1kar&1møy&meg™ Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Jeg har nå kommet så langt at jeg gir grøt til frokost middag til lunsj evt med dessert og grøt til kvelds. Bruker å amme gullet i 6 tida også ha frokost i 9-10 tida så ammer vi i 12 halv 1 tida igjen også får vi middag 2-3 tida også må vi amme igjen i 5 tida før kvelds kl halv 7 og selvsagt før vi sovner halv 8 eller 8...... da får vi også pupp etter hvert måltid som er fast. sukk, hvordan har dere deres måltider ? hun sovner ikke på dagen uten puppen sin og tar ikke smokk lengre så jeg aner ikke hva jeg bør gjøre. synes det blir litt vel mye mat jeg. hvordan bør jeg legge opp dagen sånn at den blir best for oss begge? hun våkner jo også og vil ha pupp gjerne to gngr hver natt!!!!
mamma`n te Kaja Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Kaja er litt over 8 mnd og dagen vår er ca sånn; 06.00-06.30 ; pupp i senga ca 08.30-0900; grøt og pupp etterpå + vann ca 12 grøt (halv porsjon ) fruktmos + vann og pupp ca 15-16 middag + vann og noen ganger pupp ca 18 grøt + vann ca 18.30 pupp før hun legger seg Vil ikke ha brød enda, derfor så mye grøt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå