Gå til innhold

Når flytte lillegull fra bagen til senga si?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegull på litt over 2mnd har sovet i vogn bagen sin både på dagen og natta. På natta har vi bare søtte bagen oppi senga! Dette pga at han skulle ligge trygt og lunt.. senga er jo så voldsomt stor til en liten baby:)

Men nå lurer jeg på når jeg burde flytte han over i senga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi flytta Mina over til senga da hun var 2mnd gikk kjempe fint

Skrevet

Gutten vår på 2,5 mnd sover fortsatt i vognbagen. Men det er mest fordi vi da kan rugge på vogna. Har nok skjemt han litt bort der ja.. Tips til hvordan vi kan avvende han med dette, mottas med takk :)

Skrevet

Jenta mi sover fortsatt i vognbagen oppi senga om natta og hun er tre måneder. Har prøvd et par ganger uten, men hun begynner bare å vri seg og ligger tilslutt på tverra, veldig urolig. Så jeg blir nok å beholde bagen en stund til. Er jo tryggere føler jeg, og ikke har hun vondt av det så hvorfor ikke.

Skrevet

Tidligere denne uka tok vi det store skrittet og flyttet junior fra vogga til sprinkelsenga. Vi var veldig spente for han har sovet hele natten i vogga fra vi kom hjem fra sykehuset og nå er han 11 uker. Han tok det kjempebra og det virker nesten som han sover bedre nå. Vi tok med teppet som vi pleide å rulle sammen til en pølse og legge i hodeenden av senga, slik at han fortsatt har et lunt lite rede rundt hodet sitt og overgangen ikke blir så altfor stor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...