Lille søtnos Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Har akkurat byttet til sportsdelen, men synes den er så luftig på siden pga luftelukene. Når det er vind burde man hatt noe å dekke for med som man har på luken på toppen. Noen som har gjort noe med det, og har noen tips? Jeg synes også at kurven under er liten dersom vi skal handle. Har stellebagen hengende på styret, så det begrenser seg hvor mye annet som kan henge der uten at det blir tipp. Noen forslag på hvordan dette kan løses?
mamma`n te Kaja Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Fikk sydd et vindtrekk til vogna jeg.. som går så høyt opp at det dekker de luftelukene.. Plassen under er det vel ikke så mye å gjøre med, og man bør ikke ha så mye på styret nei, så da er vel den eneste løsningen å ha med seg en sekk hvis man skal handle mye..
Lille søtnos Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2007 Jeg lurte på å sy noe. Hvordan er formen på ditt trekk. Jeg har et som egentlig er regntrekk som dekker hele vognen, men ønsker å kun tette sidehullene når det kun er litt vind.
mamma`n te Kaja Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Det er på en måtte sydd som en slags trekant.. ganske smalt for å feste rundt fotbrettet også breiere øverst.. sånn at det går foran åpningen og stopper akkuart over de hullene.. litt vanskelig å forklare, har ikke bilde heller, for bruker ikke vogna.. skal selge den
Lille søtnos Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2007 Tror jeg skjønte det. Takk for svar.
sajam Skrevet 24. mars 2007 #6 Skrevet 24. mars 2007 Jeg bruker myggnetting, det hjelper ikke mye, men litt )
Lille søtnos Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. mars 2007 Jeg har ikke kjøpt det enda, men det kan jeg prøve. Takk ajas
Lille søtnos Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. mars 2007 NYE SPØRSMÅL: Hva har dere brukt det svarte stoffet med glidelås til som fulgte med vognen? Hva er de trykk-knappene tenkt til som det følger med 4 av? Dette står sikkert i bruksanvisningen, men den har jeg ikke
Lille søtnos Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. mars 2007 Noen som vet noe om de 2 spørsmålene over?? Takk.
minas'81&lillegull;) Skrevet 25. mars 2007 #10 Skrevet 25. mars 2007 Det svarte trekket syns jeg å huske sto at var et dynetrekk(?) syns det høres litt rart ut selv, men... Trykknappene er reservedeler! Jeg har løst vindproblemet med at når det blåser mye så bruker jeg regntrekket, blåser det bare litt har jeg et tynt teppe som jeg hekter på utsiden på hver side på de bøylene, da skjermer det både foran å på siden. Funker best når jenta sover. Når hun er våken har jeg brettet det samme tynne teppet å lagt det slik at det dekker for nettingen på innsiden, liksom. Funker for oss, men har også vurdert å makke meg til å sy et eller annet som passer foran/rundt på en litt lur måte...
lifa og Eline Skrevet 25. mars 2007 #11 Skrevet 25. mars 2007 Den stoff posen med glidelås som fulgte med baggen har jeg sydd en søm på slik at den passer vogndyna. stilig med dyne og bagg i samme stoffe syntes jeg , hadde ett pynteteppe åppå der igjen. Begynte først å bruke sportsvognen i juli mnd. da var snuppa blitt 5 mnd. og nektet å sligge i abggen lenger. Har aldri sytes det har vært noe problem med at de hullene på siden av kalesjen har vært der. Men har sydd ett trekk til å ha over fotbrettet og som går så langt opp at det dekker de hullene, men har aldri hatt det så langt opp når jeg har brukt det.
Lille søtnos Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 25. mars 2007 Takk for svar, minas har fått prinsessa si:) Dynetrekk ja... Får vel heller bruke det til en oppbevaringspose. Jeg får prøve meg frem med litt tepper osv. Er ikke en kløpper til å sy, så jeg vegrer meg litt, men lurer på om jeg skal få en jeg kjenner til å hjelpe meg. Tenker at jeg kommer til å bruke vognen en stund, og at det også slipper i gjennom mye sol i de lukene som kan sjenere.
sajam Skrevet 25. mars 2007 #13 Skrevet 25. mars 2007 Jeg bruker den pose saken til og oppbevare bagen i )
Lille søtnos Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #14 Skrevet 25. mars 2007 Nei, det er jo ikke sikkert jeg trenger å tette hullene, kan jo vente å se hvordan det går. Ajas: får du plass til bagen i den posen???? Den virket ikke så stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå