Maud Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Innser at ting av og til skjer fortere enn man hadde tenkt, men jeg burde altså begynt med folat for noen uker siden. Tok dere den?
♥Snulder Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Oi! Så gøy!! Folat er aldri for seint å begynne med;) Leah kom litt brått på oss, så jeg begynte ikke før jeg var ca 8-10 uker på vei.
Maud Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2007 Termin er om lenge. Jeg testet positivt i dag etter at mensen ikke kom i går. Hvis dette varer i 40 uker blir det en liten baby laget i Thailand. Jeg trodde det skulle bli vanskelig å bli gravid ettersom man ble eldre, men jammen skjedde det ikke på første forsøk igjen. Mistet to ganger før minstemann kom, så jeg er forbeholden i gleden foreløpig...
♥Snulder Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Tro meg... det er ikke det grann vanskeligere å bli gravid som "eldre".... Jeg opplevde det 2 ganger!! Ikke bare bonus, men dobbelbonus! Skal krysse fingrene for at spiren setter seg godt fast! Har jo fått med meg at det er et kjærkomment barn!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. mars 2007 #6 Skrevet 24. mars 2007 Gratulerer, ja den tok jeg.... Vanskelig å bli gravid???? Hva er det??? Her kom begge på første forsøk, og begge kom etter fylte 30.
Karomamma Skrevet 24. mars 2007 #7 Skrevet 24. mars 2007 GRATTIS!!! Så kjempe, kjempekoselig!!! Karosnuppa kom også etter første forsøk og da var jeg 38
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. mars 2007 #8 Skrevet 25. mars 2007 Så fantastisk!!! Gratulerer Maud, med en liten spire, og tenk, nå er det vår og alt spirer og gror:-) Begynn med folat nå du, det går fint det også:-) Hihihihihi...........tenk det da du - koselig!!! Klem fra rosa og meg
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #9 Skrevet 25. mars 2007 nok en gang forsto jeg ikke hintet...;o))))) GRATULERER GRATULERER GRAAAAAAATULERERRRRRR =0) så koselig da!!!!! nå ble jeg glad jeg ;o) tenk,en liten feriebonus da..=))))))) åh,nå ble jeg i godt humør jeg. stoooor grattisklem fra meg =0)
phantomet Skrevet 25. mars 2007 #10 Skrevet 25. mars 2007 Hip hurra for Maud spiren!!! Folat er det bare å ta nå...det er visst ingen tvil om at dere er fertile nei...*ler* Godt å høre at Thailand egnet seg godt for romantikk og reproduksjon. Her heies det med stor iver! Klem klem
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. mars 2007 #11 Skrevet 25. mars 2007 Trengte ikke åpne innlegget engang for å forstå det... ;-))))) Gratulerer så masse!!!! Heldige du!
dritgrei hei hei! Skrevet 25. mars 2007 #12 Skrevet 25. mars 2007 Hurra meg rundt for ny liten ting!!!!! så fint, nå skal jeg også krysse alt jeg har for at den liille tingen gror ordentlig fast! klem klem klem
Superlis Skrevet 25. mars 2007 #13 Skrevet 25. mars 2007 Så koslig!! Skulle bare titte innom etter helgebesøk og ingen dibbing,men måtte bare si: GRATULERER!!!! ) Lykke til!!!!!
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #16 Skrevet 25. mars 2007 Gratulerer så mye :0) Lykke til videre fremover !!!
Gummelillan Skrevet 25. mars 2007 #17 Skrevet 25. mars 2007 Hipp, hipp hurra! Så gøy!!!! WSkjønner at all den der kosingen i Thailand var suksess ;-))) Krysser alt vi har for at den sitter!
Trollmora Skrevet 26. mars 2007 #18 Skrevet 26. mars 2007 Hipp hurra for gode kjæresteferier til Østens varme rike! Ta folat nå du, og kos deg i tiden fremover )
Marry Skrevet 26. mars 2007 #19 Skrevet 26. mars 2007 OIIII så morro, hvis du begynner å ta folat nå så går det nok bra :-)) Grattis så masse, vet ikke om dere har prøvd lenge men nå ble jeg overrasket på en god måte altså :-)
Maud Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #20 Skrevet 26. mars 2007 Vi har ikke prøvd lenge. Har bestemt oss for en stund siden for at vi skulle starte, men jeg ville helst at minstemann skulle ha passert 2 år i hvert fall. Når vi først prøvde, ble det full klaff på første mulighet. Kanskje ikke så rart. Med sol, varme og masse tid til hverandre var aktiviteten større enn i hverdagen...
Travelmor Skrevet 27. mars 2007 #24 Skrevet 27. mars 2007 Gratulerer og lykke til! Det kan jo bli et fantastisk ferieminne. Her flyr storken over huset annenhvert år med en jentebaby, uten at vi egentlig har lagt merke til ruten den flyr i. Så det er blitt dårlig med folat før graviditetene. Men det har gått bra!
Tiggywinkle Skrevet 27. mars 2007 #25 Skrevet 27. mars 2007 Så utrolig koselig. Gratulerer så mye:-) Det blir stas. Moro med 2 tette. Her er det 19 mnd mellom de 2 minste, bare masse moro. Håper formen din holder seg fin fremover.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå