lillelarven Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 heia er fullgåtte 38 uker etter ul termin . blir så frustrert , natt til dag har jeg hatt vodt rier siden kl 21.00 i går med litt mens murrring og blo i utfloden som er jo tegn på ar fødsel er nært . klokka 24.00 inatt sttte det i kom regelmessi alt 7 til 10 min mellom , holdt på slik til kl 0500 i dag helt utkjørrt, fikke etter en stund sove og da sov jeg , har hatt litt mens murring men ikke noe store greier , blir så drriiit lei disse masgreiene . virke nu at det er liksom på gang men når . hva tror dere .
mayaya Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 jeg har også masrier om natten, men ikke ellers. Er på termin idag, men ser ikke ut som det skjer noe mer :-p
lillelarven Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2007 noe dritt det her men fikk etter det med blo tilblandet utflod disse muringen som ble til "rier " nei gidder ikke og tenke mer den kommer nu alikavel om ikke så lenge . lykketil du da
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Jeg vet det er frustrerende... Har ennå en stund igjen,men kan jo komme med et råd... Du får prøve å fokusere på at for hver maserie du har er du nærmere å få se beibien din. )Det er jo tross alt en prosess som "modner" kroppen til fødselen. Håper alikevel at du snart får se din lille snusk,da! Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå