Gå til innhold

hallo hvorfor stopper det opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

heia er fullgåtte 38 uker etter ul termin . blir så frustrert , natt til dag har jeg hatt vodt rier siden kl 21.00 i går med litt mens murrring og blo i utfloden som er jo tegn på ar fødsel er nært . klokka 24.00 inatt sttte det i kom regelmessi alt 7 til 10 min mellom , holdt på slik til kl 0500 i dag helt utkjørrt, fikke etter en stund sove og da sov jeg , har hatt litt mens murring men ikke noe store greier , blir så drriiit lei disse masgreiene . virke nu at det er liksom på gang men når . hva tror dere .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også masrier om natten, men ikke ellers. Er på termin idag, men ser ikke ut som det skjer noe mer :-p

Skrevet

noe dritt det her men fikk etter det med blo tilblandet utflod disse muringen som ble til "rier " nei gidder ikke og tenke mer den kommer nu alikavel om ikke så lenge . lykketil du da

Skrevet

Jeg vet det er frustrerende... Har ennå en stund igjen,men kan jo komme med et råd... Du får prøve å fokusere på at for hver maserie du har er du nærmere å få se beibien din. :))Det er jo tross alt en prosess som "modner" kroppen til fødselen. Håper alikevel at du snart får se din lille snusk,da! :) Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...