Gå til innhold

Da var babysenga oppe!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten som jeg føler jeg er tidlig ute, både med den og alt det andre jeg har klart så langt.... Men det er jo bare to uker igjen til jeg regnes som høygravid og en mnd til jeg skal ut i permisjon, sist fødte jeg rett før permisjon.... så det kan jo skje igjen, da gjorde vi ikke klart noe før dagen før jeg fødte heller =))

Men i dag har jeg altså, med sambo's hjelp, montert opp senga, satt den klar med kantbeskyttelse og himmel, har satt bagen til vogna oppi for å frigjøre plass til andre ting i boden. Storebror syntes det var veldig stas å se senga til babyen...(som han selv har brukt en gang, men det husket han visst ikke)

I tillegg har jeg vasket badebaljen til stellekomoden og lagt i klær (str 50 og 56) har ikke vasket det enda etter at jeg rydda det bort (det var jo rent da) Men den vaskinga tar jeg etter påske.

Og så har vi kjøpt inn det aller siste som vi trengte!

Så da kan bare babyen komme, om noen uker selvfølgelig...minst 6 uker til...

Ha en fin lørdagkveld og helg =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde alt klart forrige helg, mangler kun sete jeg nå. Har fire uker igjen men som du aldri gått til termin med de tre jeg har fra før. Føles trygt at alt er i orden så nå kan bare vesla komme når ho vil.......

Skrevet

Ja, deilig å komme litt i orden, ting kan jo skje på slutten som gjør at man må holde seg i ro, så det er jo greit å ha det unnagjort! Vi hang opp leander-vugga i går, og det var alright å ha den på plass, begynne å gjøre klart klær og sånn.. ;)

Skrevet

det høres greit ut å være tidlig ute. Jeg har ikke satt opp senga enda. Kanskje litt treg men tenkte ikke gjøre det før om 14 dager. Har 4 uker igjen av svangerskapet.

Lykke til alle sammen.

Skrevet

så herlig...barnesengen står klar her oxo..alt er nesten klart..mangler og hente vuggen og re den.Skal sette inn bilstolen nå i påsken til den lille...det er så koselig og styre slikt.

Skrevet

Først i går kveld var alt klart hos oss og vi har bare 5 dager til termin..men jeg anbefaler å gjøre alt man kan så lenge man er i god form. Da kan man faktisk kose seg med det, nå med stor mage, ryggplager og sliten kropp er det mest "vi må" og mindre kos. Selv om det er skikkelig koselig å se leilighet bli fylt opp av babyens ting, går vel snart opp for meg at vi snart har en baby i hus!

Skrevet

Ja her er oxo alt klart. Eller nesten. vi venter på madrass til senga. har bestilt å kommer i slutten av uka. Det er ganske deilig. alle har sakt til meg: du må ikke handle alt så tidlig. hva skal du bedrive tiden med helt på slutten da???? Å jeg er sååå glad jeg er ferdig får jeg begynner å bli så sliten og lei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...