Gå til innhold

aua...det her er vondt...litt hjelp her pleas???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så sinnsykt vondt i strekkmerkene mine. Jeg har sprekt skikkelig og jeg klør meg dønn ihjel! Noen har jeg faktisk klødd på til de har begynt å blød, spesielt over navelen og på sidene. prøver og smøre med helosan og noe annet fuktighets givende men ingenting hjelper..

noen andre som sliter like mye? noen tips? noen råd? begynner å bli sinnsykt desperat, klør snart vei inn til ungen her!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Au da, det hørtes vondt ut ja. Sikker på at du ikke har fått svangerskapskløe i tillegg? Ta en sjekk til lege elr jordmor du. Ikke bra å klø seg til blods. Får ikke så pene arr av det akkurat

Skrevet

Om du har en aloe vera plante, så knekk av en bit og smør på det som er inni. Hjelper med en gang, iallefall på meg;)

Skrevet

har ikk en ekte plante i hele huset. er av de som ikke eier grønne fingre,så dreper de..hehe.. ikke har jeg alovera krem heller..=(

Skrevet

høres ut som det jeg hadde når jeg begynnete og få min.Hjelp veldig med a-crem til meg.Smør deg inni det to ganger dalig og ekstra når du merker det klør veldig.

Skrevet

Åh... Kjenner meg igjen i det du skriver ja... Ihsj! Men, det var helt til jeg i fortvilelsens sinne rotet meg gjennom medisinboksen vi har på badet. Det fant jeg både aurax og xylocain, Kremer som an bruker når man får myggestikk eller er lett solbrent eller brannsår som ikke er åpne. Og DET hjalp!

Så nå er alt mye bedre, ikke svir det og ikke klør det. Men, sjekk at det ikke er svangerskapskløe! Hadde heldigvis ikke det jeg... :)

Skrevet

skal ikke til legen før torsdag, men ringer til mandag viss det ikke blir bedre...kanke være bra...

Skrevet

Jeg kan anbefale A-derma krem som du kjøper på apoteket. Jeg fikk så tørr og irritert hud av å være på sykehuset. Holdt på å klø meg ihjel. Men med innsmøring av denne kremen/lotion så gikk det fort over.

Skrevet

Hvis det er svangerskapsklør så hjalp det hvertfall meg å dusje i kaldt vann hvertfall en gang per natt, klør mest når det er varmt, f.eks under dyna.ligger med vinuet åpent-luksus! takk kalde februar og mars!

ellers kjøp et linniment som rett og slett heter hvitvask reseptfritt på apoteket, brukes blant annet på vannkopper....kjøler...'går også på allergi tabletter som er kløstillende, men de fås kun på resept...

Skrevet

har merket at det hjelper å lufte magen, men blir så flau over å showe med de "pene" strekkmerkene.... men takk for rådet....skal sjekke skapet til mamma i morgen, ho jobber som legesekretær og har alt av alt egentlig...viss ikke så har vel morfar masse kremer. han er kremoman..!!!

Skrevet

kjøp welededa svangerskapsolje på helsekost.. funker mot kløe.. å forebygger strekkmerker.. /roer de ned!

Skrevet

jeg har kjøpt aloe vera gel som jeg har stående i kjøleskapet, den hjelper litt faktisk! jeg både svir og klør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...