nybakt_mamma Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 hvordan sjekker jeg at jeg har vann i kroppen?? kan se det litt på anklene, men syns jeg går få raskt opp i vekt. er 28+5 på vei. spiser ikke noe spesielt mye godis, selvfølgelig noen dager kan det bli litt mer enn jeg sikkert har godt av... men syns den vekta stiger noe veldig.. noen som kan berolige meg med noen ord?? gruer meg til å dra til jm på tirsdag å si vekta mi....(((
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 spis og kos deg du=) men nevn det for jm...jeg har fått klumpføtter jeg..hihi..ser skikkelig dust ut...=)
plutseligbolle Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Hvis du trykker på leggen din med fingeren, ganske hardt, og så stryker over med fingeren der du har trykket, merker du, hvis du har vann i leggene, at det har blitt en fordypning der du trykket. Veldig fascinerende...Senere ser tærne ut som pølser...
**synne** Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 når du får "vulkangroper" etter sokkene, eller ringene ikke passer lenger, da har du fått vann i kroppen... Og er det ille føles det som at huden er for liten... :s
nybakt_mamma Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2007 hehe... takk for fine og utfyllende svar..
knurken77 >22.06.07 Skrevet 24. mars 2007 #6 Skrevet 24. mars 2007 Heisann!! Hvis du går veldig mye opp i vekt helt plutselig og får mye vann i kroppen kan det være lurt å oppsøke lege. Ikke for å male fanden på veggen; men dette i kombinasjon med høyt blodtrykk og eggehvite (proteiner) i urinen kan dette være tegn på svangerskapsforgiftning. ta med deg en urinprøve til legekontoret og få dette sjekket dersom du er i tvil. bedre å gå til legen en gang for mye enn en gang for lite. håper alt er ok selvsagt!!! Lykke til!
mayaya Skrevet 24. mars 2007 #7 Skrevet 24. mars 2007 Har man 2 av disse tegnene, regner man at man har sv.sk.forgiftning. Altså; plutselige ødemer, høyt blodtrykk og/eller proteiner i urinen. Veldig enkelt å få sjekket, man kan bare gå innom legekontoret og gjøre det på laben deres. Trenger ikke legetime for det. Evt til jm da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå