Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Sorry hoerer til 2tri.. men faar ikke noe spess med svar der.. haaper noen kan hjelpe meg..... Hva er dette for noe ??? Begynnte i gaar.. Har alltid hatt utflod.. men fra i gaar av kom det saann tjukk,seig "utflod"? .. Og i dag oxo... luktet veldig rart.. Ikke vondt eller surt eller noe.. Bare rart..Helt blankt.. Seigt og tjukt.. Var ikke flytende.. bare seig klump og det var ikke saa lite heller ....... Igaar kunne jeg nesten dra ut seig klump fra underlivet.. uff ekkelt... Uff ..sorry detaljer.. men maa liksom forklare for at noen skal skjoenne dette.. Har hatt vondt i magen i gaar og idag og.. dette er lenge siden jeg har hatt.. Men er nok kansje bare livmora som strekkes dette da.. uff.. vet ikke jeg... Noen som kan hjelpe...... ??? Er i min uke 20 naa... Dette kan vel UMULIG vaere slimproppen... foeler meg teit som nevner denne.. Men etter aa ha leste detaljer om denne, saa kjenner jeg meg saann igjen i beskrivelsene... uff.. vet at utfloden kan endres og bli tjukkere.. men dette var da ikke flytende det bitten... bare helt tjukt og seigt.....
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 har fått en sånn seig klump jeg også, tror nok det kun er opphopning av utfloden....trukke det er noe farlig, men forhør deg med jm viss du er redd..=)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2007 hm ... har bare lite lyst aa ringe for aa spoerre.. foelte liksom meg ikke saa godt mottatt sist.. Haapte noen kunne svare meg her. hehe.. Det kan godt vaere opphopning... var bare rart saann seig og tjukt det var.. Klarer liksom ikke helt slaa meg til ro..
got_2_at_once Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 ta og ring du....kan jo hende det er en ny jm der erller spør om å fåsnakke med en lege... Lykke til:)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 legen begynte nesten å le av meg når jeg sa at jeg trodde jeg mista slimproppen i januar. Så skjønner at du tviler med å ringe. men du vet best mener nå jeg. Heller ringe en gang for mye enn en gang for lite er ordtaket mitt, men ikke det at jeg er noe flink til å følge det selv da..hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå