Gå til innhold

kommer inn hit,jeg:-)

**chrissy-the sweetest thing**

Anbefalte innlegg

Skrevet

da sier jeg hei inn hit jeg da!er vel på tide nå,men formen har ikke vært på topp selv om ungene er helt supre...

de er jo så snille -skriker aldri så jeg blir litt nervøs for om det kanskje bare er stille før stormen.hehe.noen med erfaring??

hvordan går det med dere,da?

alle like lykkelige mødre som meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint det, er ganske stille her.

Vet hvordan du har det der, syntes også de var litt for snille. Nesten så jeg måtte vekke de for de sov jo hele tiden. Nå er de som sagt litt over 3 mnd og er fortsatt like snille(håper det varer).

Å ja, veldig lykkelig mor.Helt fantastisk å sitte med to små nurk.

Skrevet

Å hei Snuppe lupp....

Velkommen skal du være.. Prøve og lage litt liv på denna siden selvom vi ikke har så mye tid til overs. Går jo stort sett i ett... Ja, sett for meg selv jeg og ha to skrikende unger men neida de er jo bare verdens snilleste englebarn. Men ingen ting er vl beder enn det. Hihi...Kommer kansje seinere men det vil jo tiden vise ;) Her i gården går det kjempe bra. Eneste er at Lucas har blitt forkjølet og det er ikke noe morro. Har jo så lyst til og hjelpe han ut med den irriterende snørra men.... Men har kjøpt sånn som suger ut det værste da. Jaja ellers er vel alt nesten ok.Det tok noen dager for meg oxo og komme seg, er jo ikke bare bare det vi har vært igjennnom og særskilt ikke du. Huff.. Du for unne deg noe skikkelig godt da du kommer deg skikkelig til hektene igjen.

Hilsen en lykkelig mor ;)

Skrevet

nei he var det ikke mye liv...nesten så du hører nåla detter i bakken;-)hihi

vi får prøve å lage litt liv vi som er her da.

kanskje vi er bare kjempeheldige som har fått sånnne engletvilinger-siden vi har gjennomgått litt ekstra igjennom svangerskapet:-)

de siste dagene har jeg vært ute en tur hver dag,gått turer ,kjøpt med hårfarge,ansiktsmasker og litt sminke så det blir bare bedre og bedre for hver dag!sola har vi jo fått hver dag siden vi kom hjem å det gir jo også masse energi.

hvordan er det med vekta deres?magen og strekkmerkene??ikek det at det betyr så mye men er bare nyskjerrig?har enda 8 kg igjen å det er to uker siden fødsel.men svetter som en gris hver natt-helt sykt hvor våt dyna kan bli.hehe.

tvillingkos fra lykkelig tvillingmamma

Skrevet

Hei.

Ja, det hjelper å piffe seg opp litt.Er også ute å går hver dag, snart ut nå..

Må si jeg ikke liker å gå på vekta om dagen. Er jo over tre mnd siden guttene kom men det henger igjen. Mangler 5 kilo og masse stam opp.

Strekkmerkene er det ikke så mange av men, fortsatt ganske røde.

Har begynt å trene igjen så får håpe kiloene forsvinner snart.Men er jo egentlig verdt et par kilo ekstra når man ser bort på to vakre gutter..

Skrevet

Ja ikke sant...Men er litt opp og ned med tid til overs her nå da...Skjer noe hele tiden...Er det ikke mating må man prøve og rydde ++ hehe merker det blir en del mere kles vask nå ja ;) oxo er det blitt sånn at det nesten er alltid en våken når han andre sover... Pluss at nå er begge blitt forkjølet men håper bare det holder seg i nesa og at de ikke blir værre. Er jo så deilig vær om dagen :)

Når det gjelder vekta gikk jeg nes 20kg den første uka og nå har jeg igjen ca 11 men jeg var jo ganske tynn før jeg ble gravid i forhold til hva jeg har pleid og veie, og litt har jeg regnet med oxo jeg har da trossalt hatt to nurk inni meg! Strekkmerker var jeg litt heldig med bare noen forann midt på magen liksom bare bli flink til og smøremeg så..... Men d er jo så kjedelig. Jaja.. ellers da??Alt bra mellom deg og gubben...? Her går det litt sånn opp og ned men..... Trur ALLE forhold har det litt hardt til og begynne med det er jo trossalt kommet noe i livet man ikke har vært vandt med!!

Hilsen en VELDIG STOLT tvilllingmor;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...