Gå til innhold

Snuppa vil ikke ha pupp på dagen lengre


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mulig hun synes hun har blitt for stor til å få pupp, jeg som hadde tenkt at hun skulle få kortere tid i barnehagen til høsten fordi jeg skulle ta ammefri... hehe. Får vel la være å kringkaste at jeg ikke ammer på dagtid lengre. Forhåpentligvis er det bare en fase, hvis hun er ferdig synes jeg det er litt trist. Noen som har opplevd puppenekt som har vært forbigående?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Karsten har ikke så mye tid til å spise pupp på dagtid lenger. Men jeg har hatt lyst til å kutte litt ned, så jeg har syntes det har vært helt greit, jeg... Men de dagene vi bare er hjemme så synes han puppen er grei, da setter vi oss stille og rolig ned, gjerne i forbindelse med soving. Nå er han syk blitt (igjen stakkars) og nå har jeg så og si fullammet i to dager igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ammer vi bare en gang for dagen og det er om morgen før vi står opp....kosestund, kvalitetstid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Selvavvenninga" som noen gjør skal ikke skje før de er minst 9 mnd. Så det er forhåpentligvis bare forbigående. Gir du pupp før fast føde? Det kan være lurt om du har lyst til å opprettholde amminga, da er hun ikke mett før hun får puppen! Prøv å finne en setting hun liker å bli ammet i(rolig rom, musikk, andre ammestillinger)

 

Gå inn på www.ammehjelpen.no og les om brystvegring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...