allima Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 240679... Kan jeg og min kjære juble over en positiv gravitest snart??????? Ha en flott lørdagskveld!!!:-)
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 tror du får pos test om litt jeg...får opp fødsel i desember...så da skal det vel være like rundt hjørnet...klem
Sommer-8 Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Hei Det er store muligheter for at den er positiv snart, ikke vær redd for å bruke evnene dine. Du må ta ledelsen for nå har du tid til å slappe av og være mottagelig… Takk, ha en flott lørdagskveld du også…
allima Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2007 Tusen takk for svar!!!!:-)Tusen takk for at du brukte tid på meg!!!!:-) Bruke evnene mine?? Skal prøve å slappe av og være mottakelig!!! Tusen takk igjen!!!:-) Har takket deg i ei innlegg lenger oppe sjaman...Så ikke at du hadde svart meg her...:-)
allima Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2007 Dytter litt igjen jeg... Ha en fin kveld:-)
Sommer-8 Skrevet 25. mars 2007 #7 Skrevet 25. mars 2007 He he ja her er det vel mer snakk om forføreriske evner... eller om du vet om måter å bli gravid på som du ikke har prøvd... som stillinger eller tankeoverføring eller noe sånt... ikke helt sikker på dette... Men det viktigste er å slappe av og å være mottagelig...
allima Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. mars 2007 Tusen takk for svar!!!:-) Skal prøve å være så forførisk som mulig, hehe:-) Tusen takk for at du brukte energien på meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå