Gå til innhold

Vil dere vite om det blir gutt eller jente??


pandabjørn

Anbefalte innlegg

det vil vi, slik at vi kan være litt forbredt på hva som kommer :)

kan handle litt klær om det blir ei jente :)

sist ville vi også vite det og det stemte på ul...og de sa hele tiden at vi venta gutt og ut kom en gutt :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg syns det hadde vært mer spennende å ikke vite hva det blir jeg da... ekstra spennende når fødselen begynner. men jeg skjønner jo det praktiske med det da, kan handle litt og sånn! jeg har ikke noe i mot folk som handler før de har fått babyen ut, men jeg tror ikke jeg hadde turt det selv, ihvertfall ikke de første mnd.. utrolig kjipt hvis det skulle gå galt. jeg er ikke gravid, men er mitt høyeste ønske for tiden og hvis det hadde skjedd noe hadde jg blitt helt ødelagt! de siste mnd må man jo kjøpe litt klær uansett da, for å være forberedt og da er jo greitå kjøpe riktig farge ;) men jeg ville ikke vite det, bare for den ekstra spenningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vissted ikke med nummer 1,men med nummer 2. Skal ikke vite det denne gangen, det er MYE mer spennende å få vite det i det barnet kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ville egentlig vite da vi var på ordninær UL i november.. Men, så klarte de ikke å se det... Bestemte oss for å la tassen i magen bestemme, og siden han/hun ikke ville at vi skulle vite, så ble det til det... Har vært fristet til privat UL og 3D ul mange ganger, men har klart å holde oss unna det så langt.. Er nå i uke 34+3, og nå skal vi klare det! :-)

 

Er veldig spennende når en ikke vet faktisk, men er jo bare tilfeldigheter som bestemte det slik da.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi villa gjerne vite det sist,men da kunne hun ikke se det.

Vi vil gjerne vite det denne gangen også.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja!! Det vil jeg vite ja! Alt blir så mye enklere! Kan handle klær og ordne mye mer på forhånd. Det blir nok spennende nok allikevel med en liten baby så kjønnet vil jeg vite, hvis de kan se det på u.l da for det er det jo ikke alltid de kan.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil absolutt vite det... kommer ikke til å klare å la være tror jeg.. håper de kan se det på ul hos meg...

 

klemzer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...