Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Hva synes dere om jentenavn som "egentlig" er guttenavn, jeg liker godt navn som Pauline Albertine Fredrikke Helmine Ulrikke ...andre også? Er det for maskulint, eller? Hvilke synes dere event fungerer?
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Henrikke Martine de liker jeg da:)
prebs Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Johanne Henrikke Nikoline er noen jeg kom på som jeg liker.
julaugmamma Skrevet 25. mars 2007 #7 Skrevet 25. mars 2007 Fine navn, stussa litt først på spørsmålet, for jeg har egentlig ikke tenkt på det som "egentlige" guttenavn... Jensine Olava Jørgine Adriane Christiane (Bertine) Mange fine, og noen opplever jeg som litt gammeldagse (de to første forslagene mine...
prysseluskan Skrevet 25. mars 2007 #8 Skrevet 25. mars 2007 Jeg synes ikke slike navn er maskuline i det hele tatt, ofte er de ganske søte. Og hva kom egentlig først? Gutte- eller jentenavnet? Pernille Augusta Erika Kristiane Karla Jeg liker forresten alle navnene på lista di, særlig Pauline og Fredrikke.
HappyMama :o) *fødeklar* Skrevet 25. mars 2007 #10 Skrevet 25. mars 2007 Danielle og Gabrielle er mine favoritter. Syns det er mange fine jentenavn som stammer fra guttenavn. Ofte blir de ekstra feminine syns jeg!
Filippa K Skrevet 25. mars 2007 #11 Skrevet 25. mars 2007 Jeg liker: Helmine Fredrikke Ulrikke Ellers er mine personlige favoritter: Kaspara Filippa Augusta
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #15 Skrevet 26. mars 2007 Hva med Noelle? Noel er jo fransk og betyr (jul, god jul) Men mange gutter heter det. Jeg synes det er nydelig! Et litt spes navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå