Slettes Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 sambo ute å feirer nå.. snufs.. kjipt assa - for meg, men når faren hans vinner MYE penger på hest så skjønner og deler jeg selvfølgelig gledesrusen hans.. han spurte også så pent atte, men allikevel - jeg kunne jo ikke si nei heller selv om jeg mest av alt ønsket at han ikke dro.. vi får håpe junior ikke har tenkt å melde sin ankomsti kveld for da sliter jeg.. hihi - tror ikke jeg orker en brisen medhjleper inne på fødestua.. litt sutreinnlegg herfra, men det er tross alt første gang med slik fra denne dama så da er jeg tilgitt.. ;o) ellers er junior helt spinnvill i dag, romsterer som et uvær og sparker seg nesten ut gjennom skinnet i magen.. vi var å kjørte bil tidligere i dag og det virker nesten som om han ikke liker å kjøre bil for han blir så utrolig urolig når turen varer mer enn 40 minutter.. samtidig mens jeg lager et innlegg kan jeg fortelle om en drøm jeg hadde forrige natta.. jeg vekte samboeren fordi jeg lå og lo og grunnen var at jeg hadde fått tidenes aller værste tips.. er jo så klart gravid og sover meget dårlig nå som kroppen er blitt så stor og fikk følgende tips: dersom en ikke klarer å sove så må det klippes opp et par sokker slik at kun storetærne stikker ut, ta disse på og vips så sover en som et barn.. dette tipset var absolutt så festlig at jeg bare lo og lo.. flere med artige drømmer å dele??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå