Gå til innhold

ang soving på dagtid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jo at vi har laget dette problemet selv på en måte... Det er sånn at mini alltid bare har sovet i vogna på dagtid, og vi har trillet i søvn. Det har forsåvidt vært greit, for det tok et par minutter og da sov han i 2-3 timer. Så begynte han å våkne etter en stund, men sovnet igjen hvis vi gynget litt. Dette skjedde etterhvert 2-3 ganger pr hvil. Så baller det på seg, og de siste par dagene sover han ikke når vogna står i ro.... sover gjerne en liten halvtime før vi må ut å gynge. I går sov han kun når jeg trilla, våkna 10 sek etter jeg stoppa, det samme idag. Så nå må vi ta kampen... Han sover bare ute, vil ikke sove i senga, men han legger seg fint der om kvelden og sover godt om natten.

Bør vi ta en "ferbermetode" i vogna? I senga? Er redd om vi gjør det i senga, at det kan skape konflikter om kvelden...? Han er et halvt år, og får jo mer og mer vilje...

Råd og erfaringer mottas med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Tror jeg ville prøvd å tatt kampen først på dagen siden det går så fint om nettene. Men om du lar han ligge i vogna og er super trøtt, sovner han ikke av seg selv da?? Hva om dere prøver at han styrer sovingen på dagen selv? Ser om han sovner av seg selv evt??

Masse lykke til

Skrevet

Sjekk ut www.babysmart.no

Ei venninne var så fornøyd at hun kjøpte to stk! En til å ha hjemme og en på jobben.

Problemet med at barnet må trilles i søvn går automatisk over av seg selv når barnet er for stort til å sove i vogna. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...