Gjest Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Er 29+3 i dag og syns de to siste dagene at det har vært veldig varierende.. Er vant til masse liv, men de to siste dagene har det vært så stille.. Har kjent en del liv, men ikke så mye som jeg pleier....
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Sånn er det med meg i dag også, er 29+7 i dag. Tror kanskje det er fordi det blir mindre tumleplass inni der, ellers så får jo barnet lov til å ha hviledager innimellom også, så jeg regner med det er derfor. Så lenge det ikke er helt stille der inne så..
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Nei, altså.. Kjenner spark kanskje annahver time eller noe.. Men er liksom vant med full fres hele tiden... Men men.. Kanskje bebis er trøtt da;)
opelvectra Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Babyen har jo fått sine "sove rutiner" nå og vil være litt rolig noen ganger, men ca 20 minutter om dagen skal du kjenne den bevege på seg og sparke.... ikke nødvendigvis 20 minutter i strekk, men til sammen hele dagen.... Det er ikke unormalt at det kan variere litt, men hvis det er mindre enn 20 minutter til sammen eller hvis du er engstelig så kontakt jordmor eller lege med en gang........ ikke vent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå