Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Hva er dette for noe ??? Begynnte i gaar.. Har alltid hatt utflod.. men fra i gaar av kom det saann tjukk,seig utflod.. Og i dag oxo... luktet veldig rart.. Ikke vondt eller surt eller noe.. Bare rart..Helt blankt.. Seigt og tjukt.. Var nesten ikke flytende liksom.. bare seig klump og det var ikke saa lite heller ....... Uff ..sorry detaljer.. men maa liksom forklare for at noen skal skjoenne dette.. Har hatt vondt i magen i gaar og idag og.. dette er lenge siden jeg har hatt.. Men er nok kansje bare livmora som strekkes dette da.. uff.. vet ikke jeg... Noen som kan hjelpe...... ???
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. mars 2007 dytter denne jeg.... i haap om aa faa svar......
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Kan ikke si jeg har opplevd d samme... Men har mye mer utflod enn jeg ellers har, oftest litt hvitaktig i fargen, og ikke spesielt seigt... Kanskje du har en bakterie-infeksjon? Men da skulle d vel vært farget... Ring en JM og spør du, d ville jeg ha gjort...
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2007 hmm tenkte ogsaa paa noe saann.. Men det lukter liksom ikke noe spesielt infeksjon.. heh.. aa den er ikke hvitaktig.. saann som den pleier aa vaere.. Blank... Aa veldig seig.. helt rart...
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2007 Ingen andre som kan svare...... ? Har lite lyst aa ringe aa legge ut detaljer paa tlf... uff..
minni09 Skrevet 24. mars 2007 #6 Skrevet 24. mars 2007 spør inne på juni eller juli klubben... eller på 2.trimester.. kanskje flere der som kan svare.... ellers får du bare ringe JM:)
nenja Skrevet 24. mars 2007 #7 Skrevet 24. mars 2007 Kan dessverre ikke hjelpe deg, men husk at leger er vant med å høre slike detaljer. Jo mer detaljert du kan være, - jo bedre. Ikke vær redd for å fortelle, - de har garantert fått værre beskrivelser før!
*dragonfly* Skrevet 24. mars 2007 #9 Skrevet 24. mars 2007 Hei. Jeg har ei venninne som hadde det slik. Hun spurte meg om jeg hadde det slik, men det var ikke akkurat slik jeg hadde det, selv om det er en del annerledes enn ellers. Jeg sa hun måtte spørre noen andre. Hun drog til legen og han sa at det var helt normalt. Vi er alle forskjellige og noen har den fargen mens andre en annen farge og slimete er veldig vanlig under graviditet. Den lukta er jeg kjent med selv. Ikke vond lukt, men annerledes..... Jeg forbinder det nesten som fostervannslukt,..... hi hi.... Hun venninna mi mente at det til tider også var lys blank grønnlig utflod, men det var alikevel ikke noe galt.... Lykke til!!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. mars 2007 hmm okei. takk for svar... Proevde aa legge inn spm paa 3. trimester og.. men fekk lite respons.. Det er nok bare normalt da... Jeg faar heller snakke med lege eller jordmor neste time.. Uansett.. takk for svar
Proppolf juni2012 Skrevet 24. mars 2007 #11 Skrevet 24. mars 2007 Jeg hadde det samme når jeg var gravid med forrige mann, og det var helt normalt. Ingen fare i det hele tatt. Så lenge det ikke er farge og illeluktene så er det bare frisk utflod. Så bare pust lettet ut
lykke-mor Skrevet 25. mars 2007 #12 Skrevet 25. mars 2007 ligner veldig på meg tror jeg. Har mye mer utflod nå enn ellers. Etter jeg har vært på do kan jeg se "klumper" av utflod i do, hvit/blank aktig... Men det virker ikke seigt/ tjukt i trusa.... Jeg har ikke stresset med dette, alt virket ok ¨på kontroller.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 25. mars 2007 #13 Skrevet 25. mars 2007 kan jo være sopp infeksjon. jeg hadde det slik og fikk beskjed om at det var dette... Men det har gått over av seg selv hos meg da...
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #14 Skrevet 25. mars 2007 Ja jeg tenkte jo paa dette og.. Men har vert borti sopp et par ganger foer.. Og da har jeg hatt KRAAFTIGE symptomer paa det ... men sinnsykt kloe , og brennede saar foelelse.. Har kloedd meg til blods saa aa si... Saa det er nok bare det at jeg har faatt litt mer utflod sannsynligvis da.. Men man kan jo aldri si 100 % ... Jeg faar heller nevne det for lege\jordmor... takk takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå