Gå til innhold

Usikker i forhold til sm.... noen råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 19+2 og plages av mye kynnere, hjertebank, svimmelhet og kvalme. Jernlageret er lavt og bruker god tid på å stige. Kynnerne kommer raskt ved litt stress, det samme gjør kvalme og brekninger. Har nå vært sm. i 2 uker pga influensa i tillegg, men er bra av den nå. Skal på min stressende jobb i morgen og er usikker. Kynnerne er fortsatt hyppige og jeg blir raskt kvalm ved belastning. Samtidig er jeg jo ikke dårlig... Jordmor sier jeg bør ta det med ro, men må vurdere selv. Synes det er veldig vanskelig. Er det noen andre med samme problemer som kan gi meg litt råd i forhold til jobb? Har en stressende hverdag med liten mulighet til å roe ned på jobb samt en aktiv treåring når jeg kommer hjem.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan er muligheten for å sykmelde deg deler av arbeidstiden. legen vil antagligvis gi deg det tilbudet, hvis du forteller hvordan du har det. eller snakk med sjefen for tilrettelegging av arbeid...

Husk det er ikke bare deg å tenke på for tiden, du har noe lite i magen som du har ansvar for, og som også blir stresset hvis du blir det..

Skrevet

Jeg hadde en periode med hjertebank og svimmelhet i ukene 16-20, og fastlegen min sm. meg 75% umiddelbart. Hadde sm. meg 100% hvis jeg ikke absolutt ville prøve å jobbe litt. Han var veldig klar på at det var viktig at jeg måtte unngå "negativt" stress, og det funka fint med en slik sm. for meg og den lille (:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...