mother to be :) Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Var hos jormor i går, var da 15+6. Hun lyttet etter den lilles hjertelyd, men kunne ikke finne den. Hun mente at dette var helt normalt, og så lenge magen vokser og jeg ikke har hatt blødninger så var det overhode ikke grunn til bekymring... Men klarer alikevel ikke å legge det helt fra meg. Så lurer på om det er flere som har opplevd dette, og om alt gikk bra??? Jeg skal på ultralyd på fredag, så da får jeg i alle fall svar...
Mamman til Georg :) Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Jeg var i uke 16 jeg også når legen skulle høre etter hjertlyd, og han fant ikke noe lyd hos meg heller Vi var på ultralyd på onsdag og da så vi babyen vår sprelle rundt inni magen, så alt i orden her Kommer visst litt an på hvordan babyen ligger om man hører noe eller ikke Snakket også med svigerinna mi om dette (hun har to barn), og hun sa at hun hadde også opplevd å ikke høre hjertelyden hver gang Tror du kan slappe helt av å glede deg til ultralyd
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Heisann! Jeg var hos jordmor da jeg var 22+0 (er nå 22+3) og ho fant fortsatt ikke babyens hjertelyd fordi min puls i magen overdøvet babyens pulsslag. Jeg har ikke hørt babyens hjertelyd i det hele tatt, men siden jeg nå er så heldig at jeg går hos jordmor som har ul-apparat har ho alltid funnet babyen med ul'en sånn at jeg kan se at han har det bra:) Jeg er enig med Askeline over her som sier at du kan slappe av og glede deg til ul:) Er nok ikke så unormalt at man ikke kan høre hjertelyden til babyen;) Fortsatt god helg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå