Gå til innhold

Til alle dere steforeldre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med dere egentlig??? Visste dere ikke at den dere er sammen med hadde barn fra før da dere ble sammen med han/henne?? Det er jo barna det går ut over! Skam dere!! Jeg blir utrolig irritert over å lese om alt noen av dere skriver..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt visst jeg om barna hans da vi ble sammen.

Jeg har lest om de problemene du har med din samboer, og det kan ikke være bra for deg å leve med. Ikke er det særlig bra for barnet ditt heller.

Du må snakke med han, spørre hvorfor han ikke greier å inkludere barnetditt og barnet deres. La han få forklare hva han føler, og lag en plan fremover for det bedre. Jeg tror det er dette som farger deg i å bli sint på steforeldre. Ikke bare er det nedbrytende for deg og barnet, det må også tilslutt ta knekken på parforholdet deres, om det ikke allerede har gjort det.

Dere har fellesbarn, og dere er nødt til å komme til en løsning om dere skal gåv idere. Det er ikke unormalt å føle et enormt beskytterr instinkt ovenfor ens barn, og det er ikke sikkert han er fullstendig klar over hva han gjør.

Min svoger er litt på samme måten, når det gjelder de fleste, han kommer ofte å henter nevøen min hos meg, eller foreldrene mine, eller hos mannen min. Jeg tror dette er ubevisst beskytter. Jeg tror også det er fordi han savner gutten sin, selv går han på arbeid, eller er opptatt med opppusssing og alle mulige prosjekter han holder på med. Jeg tror han kanskje kan tenke, der er han, jeg vil ha han, han er min så jeg tar han opp.

En kombinasjon av de to kanskje?

Lykke til med å få orden på familien din:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...