phantomet Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Nå har jeg gjort en skikkelig drittjobb... Har nemlig fjernet all hundemøkk i den mindre intelligente hundens hundegård. Vanligvis gjør vi det forløpende, men vi ble overrasket av snø...så idag har jeg fjernet ekle "hemmeligheter" i isen... æsj-æsj-æsj Har hakket all isen og fjernet den, så såylte jeg hele hundegården med varmt vann... Og nå er bikkjedyret i gården, og sjekker om jobben er ordentlig gjort.... Så har deler av gårdsplassen foran huset spylt, og viltvoksende klatreplanter har blitt frisert, klare for en ny sesong opp etter husveggen... Måka sover 2. hvilen i sengen sin. Så da fikk jeg dusjet legemet og vasket bort alle mulige spor etter "drittjobben". Phantom-mannen har tatt med seg gutta i svømmehallen, og eldste jenta er på overnattingsbesøk hos sine kusiner..så nå nyter jeg en kopp "morokaffe, og slapper av en liten stund mens lillegutt snorker...
Maud Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Hundebæsj, det er ekkelt det! Jeg kom akkurat inn etter en tur ute med minstemann og har tråkket i noe som lukter vondt... Lurer på om jeg skal kaste skoene selv om jeg liker dem godt eller putte dem i vaskemaskinen og håpe det går bra. Ellers må jeg si jeg synes du er flink :-D
phantomet Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2007 Jeg har en rar vane... Når jeg kjører bortover veien, og ser en hund gjøre sitt fornødne i veikanten, sakker jeg bestandig av farten og gløtter i sladrespeilet for å se om eieren plukker opp etter hunden sin...Det å ikke plukke opp etter seg, er det verste jeg ser...og det er igrunnen lett å se hvilke hundeeiere som er samvittighetsfull og hvem som er lat... Phantom-mannen erter meg hver gang...for han sier at han gleder seg til å se meg hoppe ut og kjefte på hundeeieren dersom han eller hun ikke plukker opp...(Har gjort det også jeg...og er særlig sur om det er steder der unger går...)
Maud Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Ser det for meg - at du hopper ut av bilen og kjefter. Av en eller annen grunn er det ikke kjefting jeg har lettest for å forestille meg når det gjelder deg. Vi har bare gått på en gangvei og på lekeplassen. Begge steder er det masse barn. Dumme eiere som ikke plukker opp etter hunden sin!
phantomet Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2007 Nei...kjefting er ikke min sterkeste side...*ler* om det er mulig å kalle slik meningsytring som sterk...?Men jeg synes virkelig det er ekkelt. Har man hund selv, vet man jo hvor enkelt det er...en liten sort pose, så rett i nærmeste søppelbøtte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå