Jaris Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Lurer på hva som kan være fint å gi i gave når vi skal i dåpen til et vennepar?? trenger noen gode forslag:)
rødhette* Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 En bok. F.eks. den store barnesangboka, eventyrbok e.l. Eller en mine første år-bok. Eller en flott bilderamme, eller sparebøsse. Armbånd.
Enitsirk79 Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Spør om de ønsker seg noe spesielt. Noe de trenger... Ellers: Sølvje til bunad Kjede Kniv med sølvslire (til barnebunad f.eks) Pen sparebøsse i sølv med inngravering Barnebestikk fra gullsmeden Bok med god-natt historier
SnikkSnakkSnakketøy Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 www.malurten.no Kjempemye fint. Kan få krakker, stoler, bord, benker... små dørskilt, fjøler med dikt og rim... jeg har hvertfall vært kjempefornøyd med alt jeg har kjøpt (og fått) fra Malurten.
Morango 29.05.2007 Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Sølvskjeer er vertfall de mest bortkastete gavene jeg kunne ha fått. Noen som har prøvd å bruke slike skjeer?? Jeg føler meg like begavet som Uri Geller der jeg ser skjeene bøye seg nedover. Og så henges de til pynt da og blir sorte hver tredje måned.. Puss puss-men jeg får ingen suss
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 30. mars 2007 #6 Skrevet 30. mars 2007 Spoer dem om de oensker seg noe spesielt til barnet...evt kom med et par forslag.
Jaris Skrevet 8. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2007 Har tenkt litt på å gi penger i gave siden dem nok får veldig mye smykker og div... Men hvor mye er det vanlig at man gir?
EnUndreneMor Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 kjøp ei sølvskje på gullsmeden så kan den begynne å samle på sølvtøy. noe man kan gi i bursdagsgaver og julegaver oxo samt konfirmasjon.. da har man liksom planlagt for ''resten av livet''
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå