Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knerten her på 5 mnd ruller kun halvveis. Han blir liggende på siden, men ruller ikke helt rundt.. Noen andre som har det slik? Når rullet de helt rundt?? Og hva ruller de først? Fra rygg til mage eller mage til rygg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig stor forskjell på når de små ruller rundt, men det vanligste er visstnok at de ruller fra rygg til mage først. Min lille gutt rullet (til én side) fra rygg til mage når han var 3,5mnd gammel, men jeg vet mange som ikke ruller før de er over 6mnd iallfall.

Skrevet

Jenta mi er seks mnd og har aldri rullet fra rygg til mage. Virker som hun ikke øver heller. Er sterk ellers, men jeg har fått inntrykk av at hun aldri kommer til å snu seg til magen ... :)

Skrevet

jeg har ei jente på 6.5 mnd og hun ruller også bare halvveis. det er nok store forskjeller på når dette skal skje.

på mi jente virker det som hun er veldig fornøyd med det hun kan til nå. hun gidder liksom ikke å ta i det siste. rekker de lekene hun skal og er fornøyd

Skrevet

Mathias rullet bevisst fra rygg til mage fra han var 6 mnd og 1 dag :) Mage til rygg begynte han med da han var 7 mnd.

Veldig forskjellig når disse små ruller, som med alt annet :)

Skrevet

her rullet han når han var ca 4-5mnd...fra rygg til mage...men vi øvde veldig...jeg la leker han ville ha på siden...og hjalp han over med å dra litt i armen...eller jeg fikk han til å følge leken rundt...d var det som jor susen her:) nå er han 8mnd...og har egentli aldri hatt særlig innteresse av å snu seg fra mage til ryggen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...