Lovefly Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Fosteret mitt har fosterlyd på rundt 140-150 når jeg har vært hos jordmor de siste 3 gangene. Noen som har en anelse om det kan være gutt eller jente eller noen som har erfaringer fra tidligere sv.skap? er dette bare oppspinn? hørt så mye forskjellig.. Termin i juni..
~La luna~ Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 myten sier under 140= gutt, over 140=jente.. for min del stemmer ikke dette. Min gutt lå på 150-160 hele tiden tiden. nå venter jeg jente, og ligger under 140. Det sies også at dette gjelder mot slutten av svangerskapet Er nok bare myter, så hos noen vil stemme, mens andre ikke!
*RutIetutt* Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Dette er nok bare oppspinn:o) Myten sier at alt over 140 er jente og under 140 er gutt...men det stemmer ikke alltid. Kommer jo an på hvor aktiv babyen er på hvor fort hjertet slår. Har du en aktiv baby vil jo hjertelyden være høyere enn om den sover....min (aktive) gutt lå stort sett på 140-150 hver gang, mens den rolige jenten jeg har i magen nå ligger på 140-142...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå