Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Hvordan var starten av svangerskapet denne gangen?fant dere fort ut at dere var gravid?
Simselimsen Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Jeg ble gravid da jenta mi var 2-3mnd gammel. Fant ut at jeg var gravid i uke 5-6 ca. Synes det har vært tungt siden uke 7-8 da jeg ble kvalm og kastet opp hele dagen. Er bedre nå, men er forsatt slapp og greier ikke og spise så mye. Gleder meg til den dagen energien kommer tilbake. Hadde det akkurat på samme måte med lillegullet mitt.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 gullet mitt er 4 mnd nå, å jeg tror jeg er gravid igjen...hva skal jeg gjøre? Er d bra for kroppen å bli gravid så fort igjen?Hvordan blir det å ha to babyer i huset?? Mange spørsmål som svirrer i hodet nå ja! Hadde svangerskapsforgiftning sist, så er litt spent i forhold til det også, hvis jeg er gravid nå, å føder like tidlig som sist så blir det jo ikke et år imellom ungene en gang...
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Jeg kjente jeg ble gravid. Sa til mannen min etter sex att nå skjedde det noe hi hi. Tenkte ikke så mye mer over det før 6 dager etter jeg skulle hatt mensen. Trodde først den ikke kom da den var blitt litt ustabil da jeg hadde fått tulla 7 måneder før men den gang ei det var en spire som hadde festet seg hi hi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå