Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Nå sitter jeg her med gråten i halsen. Samboeren min har vist mer og mer likegyldighet utover i svangerskapet og pr i dag så viser han ingen ømhet og kjærlighet. Jeg drømte at jeg kunne få ligge på armen hans og koseprate om babyen vi venter, at han ville kjenne på magen, kanskje prate med babien i magen, holde rundt meg og vise noen tegn på lykke over det som skjer i livet vårt nå. Han gjør ingenting av dette. Tvert i mot, han holder avstand og blir plutselig veldig opptatt når jeg forsøker å nærme meg han.... har ikke tid og ork til å prate sammen. Sex er også fraværende, fullstendig..... jeg føler jeg mister fullstendig selvtillit, selvrespekt og egenverdi på dtete viset. Hva kan jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 har det ganske så likt som deg.... sambo bryr seg lite... jeg vet aldri hva jeg skal gjøre, men jeg sier ifra hver dag... og da bryr han seg i en dag eller noe slikt og etter det er det over.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 hva med og skrive brev til han og fortelle akkurat det du skrev her...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 Jeg vet hvordan det er å sitte med gråten oi halsen, og tårer i øynene. Noen dager kan samboeren min vise at han er gladi meg, men gjennom mesteparten av svangerskapet har jeg følt meg alene. Han har gjort det slutt flere ganger, både før og etter jeg ble gravid, men så ender det med at han ikke klarer å gå ut døra. Jeg vetat han er redd, men jeg vet ikke helt for hva. Jeg tror det er av og til kan være vanskelig å være mann med gravid kjæreste, men åh! som jeg skulle ønske at han skjønte at det er vanskelig å være den som er gravid og som føler seg oversett, glemt og ensom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå