Gå til innhold

Nå har jeg vært FLINK!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg starta med å rydde stua, deretter vaska masse kopper, deretter sortert masse klær og satt på maskina. Da var jeg så svett at jeg måtte ta en dusj. Etter en bedre dusj så støvsuga jeg, og rydda litt her og der.

STOLT!!!

Jeg må skryte mens jeg kan, for til kvelds, så er jeg nok ikke så blid på meg selv...heh..

Jeg har vært sykemeldt en evighet med bekkenløsning, men det har gått veldig opp å ned med smertene den siste måneden. Denne uka har jeg slitt veldig med å sove om natta fordi jeg ikke greier å ligge. Og som igjen har ført til dårlig humør og har vært ekstremt slapp.

Men idag derimot våkna jeg, med at sola stråla inn ruta, ingen vind, jeg har sovet hele natta og våkna med et kjempehumør!:D Sambo er borte idag, så jeg fikk skikkelig lyst til å ordne litt hjemme! ååå, godt!!:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å din flinking! Det er så irriterende med folk som har overskudd (hehe, jeg bare tuller, er bare gør-misunnelig!) Håpe no du ikkje får ettervirkninger med bekkenet da! Jeg har satt på en maskin med klær, og vaska litt kopper. Må vel slenge i gang enda en maskin, før mann og unger kjem hjem fra fjelltur! Er så himla lat. Det er et nydelig vær ute, så egentlig skulle jeg gått en tur, men bekkenet vil ikke det!

Vi har forresten termin rimelig nært, jeg har termin 7. juni.

Skrevet

Så flink du er!! Wow, blir heilt imponert over effektiviteten din! Har satt på ei maskin og baka ein porsjon cookies (som desverre vart litt brente), og no skal eg straksen ut i "sola"

Skrevet

Ja nå har jeg vært en flinking!:D *hihi*

men jeg blir nok straffa til natta. Men 'sjitt-au', jeg fikk gjort masse som jeg skulle ha gjort lenge nå. Tror jeg fikk enormt med energi-kick idag da jeg har vært ganske så sint på sambo denne uka. Han har rett og slett vært en tosk, for å bruke et fint ord. heh;) han kan være en prins, men denne uka har jeg vært ganske fortvila, og er så lei av at det bare er jeg som ser at tiden går, og det fort. Vi har et hus som vi pusser opp, og når han aldri skal fortsette med det han har begynt på så blir det aldri ferdig. Skulle gjerne tatt fatt på hammeren, men tror ikke det er så lurt at jeg klatrer opp i stigen for å skifte vinduer;)

Men jeg vil også ha cookies!!! *nam*

Skrevet

Jeg har vært på shopping jeg da, det får jammen holde i disse tider :-)

I går var det turbodag her da, fikk gjort masse rydding og vasking og hengt opp nye speil og greier! Så nå måå han da vel være fornøyd nok til å komme ut snart?? Alt er jo heelt klart for han!!! :-D

Skrevet

*misunnelig jeg oxo*

har ikke så mye overskudd.. og de dagene jeg våkner me d.. så går d så veldig fort over.. begynner å rydde å så blir jeg klar å sliten etter en veldig kort stund..

så d går mest i ruging hær.. å litt beskjedent husarbeid innimellom..

alt er klappet å klart til den lille så nå må h*n bare komme..

har til og med montert bilstolen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...