Nemi M@rianne md 3 skjønne Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Jeg lurte på om brudgom måtte ha hatt eller noe på hode? Det spm datt plutselig inn i hodet mitt=)
Maud Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Det må han ikke. Tror ikke det er mange brudgommer som har det, men de selger jo flosshatter i brudesalongene, så noen er det sikkert.
Nemi M@rianne md 3 skjønne Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2007 Ok, nei grunnen til at jeg spurte var at i de bryllupeme jeg har vært de så har de hatt en flosshatt skjønner du, men selvfølgelig en trenger jo ikke å ha en flosshatt selv om enkelte bruker det....=) Takk for svar
♥Snulder Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Hehe... hadde brudgommer måttet ha hatt, så hadde nok aldri min kjære fridd!!
Nemi M@rianne md 3 skjønne Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2007 hehe, typen hadde nekter også plent på og ha hatt på huet han også, men det er vel de som liker det da..... nei, jeg måtte bare spørre......
Vannmann35 Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Jeg synes det er råstilig med flosshatt - og det er jo egentlig noe man skal ha til. Imidlertid er det ikke så vanlig nå lengre, og jeg tror ikke jeg får min til å gå med en desverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå