Gjest Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 det ble jo laget en tråd her om det for en stund siden, at de ikke skulle ha det før de var 1 år, og at det ikke står på beholderen at spedbarn kan ha - for det står barn og voksne. en viste til en link oxo, hvor det kom frem at d ikke var beregnet til spedbarn. men på min flaske (møllers) står d faktisk nevnt at de oxo kan få, og d er med sitrus.
♥Prinzessin♥ Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Jeg fikk en tranflaske med sitronsmak av helsesøster. Rart at hun ikke sa noe om det da.... Men uansett, smukka digger tran, og jeg tror nok sitronen har æren for det. Jippi. :-)
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 jeg fikk oxo av helsesøster, det var derfor jeg syns d var så rart..
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Kjenner ikke til den tranen,men hvis det er sitron eller annen sitrus frukt i,bør en jo ikke gi barnet det før det er et år,for fare for allergi.
missmam Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Jeg fikk også den tranen av helsesøster ! Og som du vet fikk hun skikkelig mye utslett av den.. Men når man får det av helsestasjonen, er det jo ganske så sikkert at spedbarn kan ha tran med sitronsmak, bare ikke de får utslag på citrusen slik vi fikk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå