Lene83*har født* Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Jeg er i uke 16. 17 i morgen. Kjenner ikke noe liv.Har vært på UL tidligere.Og alt var ok. Men det jeg lurer på er når det er normalt å begynne å kjenne noe?
mybabyboy Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 tror du kan ta det helt med ro, mange som ikke kjenner noe før uke 20. Det kommer ann på plasseringen av morkaka, og kanskje h#n sparker inn i deg så du ikke kjenner det enda
Lene83*har født* Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2007 Takk for svar. Har ordinær UL på torsdag. Gleder meg. Er så fæl til å bekymre meg for ting hele tiden..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 jeg kjente ikke noe før i uke 19 )
Pianutten Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Jeg kjente heller ikke liv så tidlig. Jeg var i uke 21 før jeg var helt sikker på at jeg kjente et spark der inne. Og etter det kunne det også gå noen dager mellom hvert spark/bevegelse. Så jeg tror nok du kan ta det helt med ro Selv om det står at man kan kjenne liv så tidlig som i uke 14, så tror jeg nok flesteparten likevel ikke kjenner det før de er litt lengre på vei. Nå er jeg straks 26uker på vei og nå kjenner jeg spark mange ganger om dagen...og for ikke å snakke om nettene :-/ Sover veldig urolig og dårlig fordi lillegutt er utrolig apekatt om natta. Håper bare han er litt roligere når han kommer ut Så ta det rolig du..du kommer nok til å kjenne liv når det har gått noen uker til. Husk..det er ikke uvanlig heller å ikke kjenne liv før man er i uke 23-24... alt etter hvordan lille knøttet ditt ligger i magen vet du Lykke til! Nyt våren som er i møte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå