Gjest Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 tenk,3 uker siden jeg fikk den fryktelige beskjeden,av en nabo... savnet er grusomt.kjennes ut som om jeg blør inni meg. men,minnene er gode.smiler bare ved tanken på den lille rakkern ;o) sola skinner i dag,slik den gjorde da.å den skinner litt inni meg innimellom.men jammen er det tøffe dager,for alle sammen. tro det eller ei,jeg har fått gjort husarbeid i dag,hehe. ;o) å enda venter resten på meg.godt å kjenne litt energi i kroppen når sola skinner.15grader i solveggen.det kan vel kalles sommertemperatur vel?? =0) ha en fin dag dere. klem.
dritgrei hei hei! Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 ha en fin dag kjære du, med minner og tårer og smerte og sol og rent hus og den store familien din!
belli72 Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 En riktig god dag til deg, også! Tenker veldig ofte på dere og håper at det går fremover.
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Hei kjære deg.. Jeg har tenkt så masse på deg og familien din. Hvordan går det med dere? Våren har kommet hit også med krokus og påskeliljer. Det er deilig å kjenne vårsola varme. Ha en fin dag du og!
Maud Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Det er fint at minnene er gode da. Fordelen med minnene om ham er at de bare er gode, han rakk aldri å være noe annet enn mormors deilige unge. Fint at dere får sol som kan varme kropp og sjel nå i den vanskelige tiden dere må gjennom.
♥Snulder Skrevet 24. mars 2007 #6 Skrevet 24. mars 2007 Du vil nok alltid kjenne smerten over savnet, men når den verste sorgen er bleknet, så vil du kjenne at du smiler hver gang du tenker på ham
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #7 Skrevet 24. mars 2007 dritgrei,det ble ikke rent hus ;o) men støvdottene ble eliminert da.har fått noe tull med føttene,så jeg holder meg i ro,og legger di høyt.helt etter min smak,hehe. til deg som lurte på hvordan det går.jo,på et vis går det bra,men det er opp og ned.vi snakker heldigvis om ting,og det er det som holder meg på bena ivertfall.men i dag har jeg hadd en tøff dag.mens di andre har en bra en.=) sånn blir det i lang tid.opp og ned.smil og tårer. å bare gode og morsomme minner ;o) han var en skikkelig skøyer. har spist "feskmølje",og er klar for senga.utrolig hva fersk fisk gjør med en.rene sovemedisinen,hehe.å i natt stiller vi til sommertid.huff,jeg som er så glad i å sove... får kreve ekstra sovetime en stund jeg da ;o)
Karomamma Skrevet 24. mars 2007 #8 Skrevet 24. mars 2007 Kjære atpåklatt en gogutt! Det er kjempegodt å høre at dere snakker mye sammen om den lille skøyergutten som fikk så liten tid her sammen med dere. Du har nok rett i at dere kommer til å ha "opp og ned-dager" en god stund fremover, er det ikke alltid sånn? Som du sier, herlig med vår i lufta (men fisken kan jeg styre meg for altså)! Klem fra meg
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. mars 2007 #9 Skrevet 24. mars 2007 3 uker er kort tid.... du er fortsatt bare i første fase... Men det er viktig å snakke, snakk til halsen blir tørr.. Jeg mistet veldig fort den muligheten når pappa døde, og det sliter jeg med enda. Håper at minnene holder dere oppe, og etterhvert vil sola skinne oftere og oftere...
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #10 Skrevet 24. mars 2007 kan virkelig styre meg for fisk jeg også...men hva gjør man ikke for at ungene skal spise da..blækh ;o) men det var godt,innrømmer det. msb.jeg også mista den muligheten da pappa gikk bort.søskene mine er slike som tier bort det vonde.så skjedde det mye trist rundt alt,og det sliter jeg med den dag i dag.snart 3 år etter. da vi nok en gang mista en vi var glad i,så bestemte jeg meg for at vi skulle snakke.å det mye.jeg vet at man trenger det.å så er vi veldig snakkesalige her da ;O) også denne gangen ble ting slik di ikke skulle,så da får vi som er familie fungere slik komunen ikke klarte. minnene holder oss oppe.men vondt er det.fryktelig vondt. sola skinner som sagt,både ute og inne ;o) men enkelte dager er det tungt.men nå i kveld har jeg det mye bedre enn før i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå