Gjest Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Fikke beskjed av jordmor i går om at hodet er festet. Er 38 uker på vei, med nr 2:) Har hatt skikkelige mensmurringer(SMERTER til tider) i 3-4 dager nå, og jeg går på do oftere enn jeg puster;) (avføring....men ikke spes løs) Det jeg lurer litt på er om noen av dere andre har det på samme måte...og om dere evt vet noe om fødsel pleier å være rundt hjørnet når hodet er festet(siden det sises at det ikke trenger å feste seg før under fødsel hos oss som har fått før).
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 En liten ting til=) Er det vanlig at babyen blir helt vill mellom kynnere/mensmurringer?? For i går var det skikkelig vondt til tider...og i mellom da ble babyen veldig urolig..hmm
mayaya Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Hodet kan feste seg en måned eller 2 før fødsel, eller ikke i det hele tatt... :-)
Myrnia 4barnsmamma Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Fikk beskjed av legen min at jeg måtte ta kontakt ved endringer i bevegelsesmønsteret - at det gjladt både liten aktivitet og mye aktivitet --- mener IKKE å skremme -- selv om jeg kanskje gjør det -- huff! Bedre med en gang for mye enn en gang for lite kanskje? Ring jordmor og forklar så får du nok et godt svar!
PlinkiPlonk Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Hodet til ungen min er ikke festa, men JM sa hun trodde det ikke festa seg før fødselen. Er og i uke 38 nå. Har mye kynnere,og ungen er urolig, vrir og vrikker på seg og spenner seg. Vært litt dårlig i magen inatt, men det er over nå. Sist fikk jeg diare når fødselen var igang... Spent på om det skjer noe snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå