Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikke beskjed av jordmor i går om at hodet er festet. Er 38 uker på vei, med nr 2:) Har hatt skikkelige mensmurringer(SMERTER til tider) i 3-4 dager nå, og jeg går på do oftere enn jeg puster;) (avføring....men ikke spes løs)

Det jeg lurer litt på er om noen av dere andre har det på samme måte...og om dere evt vet noe om fødsel pleier å være rundt hjørnet når hodet er festet(siden det sises at det ikke trenger å feste seg før under fødsel hos oss som har fått før).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten ting til=)

Er det vanlig at babyen blir helt vill mellom kynnere/mensmurringer?? For i går var det skikkelig vondt til tider...og i mellom da ble babyen veldig urolig..hmm

Skrevet

Hodet kan feste seg en måned eller 2 før fødsel, eller ikke i det hele tatt... :-)

Skrevet

Fikk beskjed av legen min at jeg måtte ta kontakt ved endringer i bevegelsesmønsteret - at det gjladt både liten aktivitet og mye aktivitet --- mener IKKE å skremme -- selv om jeg kanskje gjør det -- huff!

Bedre med en gang for mye enn en gang for lite kanskje? Ring jordmor og forklar så får du nok et godt svar!

Skrevet

Hodet til ungen min er ikke festa, men JM sa hun trodde det ikke festa seg før fødselen. Er og i uke 38 nå. Har mye kynnere,og ungen er urolig, vrir og vrikker på seg og spenner seg. Vært litt dårlig i magen inatt, men det er over nå. Sist fikk jeg diare når fødselen var igang...

Spent på om det skjer noe snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...