Venter nr 2 i september! Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Jeg har kjent liv innvendig siden uke 15, og i morges når den lille krabaten var utrolig aktiv, tenkte jeg at samboeren min skulle få legge hånden sin på magen min.. Og jaggu sparka det godt ja! Er det mulig at det var spark så tidlig? Leser jo at det er vanlig fra uke 28...
fromars Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 hei!! jeg kjente liv i hånd fra uke 14... og min mann kjente fra uke 15 begynner jo å lure litt på om man er lengere på vei da.. d blir spennende på ultralyd
Iltaet venter tvillinger Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Hei så kos at du kjenner liv og kan dele det med samboeren:-) Selv er jeg 16 uker og kjenner liv innimellom, men venter ennå på den daglige kontakten... Tror dere kjente barnet jeg. Vi er så forskjellige, så kos dere!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Samboern min kjente fôrste gang utenpaa naar jeg var 15+6 Og saa en gang naar jeg var 16+2 Men saa gikk det ca to uker fôr neste gang igjen... Tilogmed naa, naar jeg er 28 uker kan det gaa litt tid i mellom.. Sparkene varierer veldig... Men saa kos da:) At dere kjenner..
m den lille Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Det virker som om det meste går... Tror vi og magene våre og babyene våre er alle noe forskjellige. Jeg kjente liv fra uke 13, og kjente liv uttapå en del uker senere (husker ikke uka...). Nå ser jeg babyen sparke - er helt sprøtt...! Er i uke 22+6. Alt er mulig og alt er normalt og unikt.
Blåklokka09 Skrevet 25. mars 2007 #6 Skrevet 25. mars 2007 Jeg er gravid med nr. 2 og denne gangen kjente jeg babyen fra uke 15. Samboeren min kjente spark utenpå magen fra uke 16 - det var ingen tvil Kjempegøy! Er nå i uke 24 og det er godt med liv der inne Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå