Gå til innhold

Tilstoppede melkeganger og Lecitin..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det trygt å ta? Finner ikke noe om det i forbindelse m tilstoppede melkeganger... -Men det skal visst være bra for hukomelsen??

 

er det den man får kjøpt på helsekosten??

 

Har hatt feber (opptil 40) -men ser ut til at jeg klarer å holde meg unna brystbetennelse (masserer/tømmer og det blir bedre) -men brystet blir liksom aldri helt "seg selv" igjen mellom slaga.. ømme klumper og tedens til å bli sprengt. Tror produksjonen -på bare den puppen (!) har økt pga den hyppige tømminga, så nå er det blitt en litt ond sirkel her -for nå produserer jeg jo mer en lillegutt vil ha, så da får jeg jo ihvertfall ikke tømt skikkelig!!! Har ikke stor suksess med å få tømt skikkelig bare med pumping heller..

 

-Så, detta lecitin'et, -er det å anbefafle? ( Gjør jo ikke noe om jeg får bedre hukommelse på kjøpet.. ;o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hjalp meg iallefall. Tok det i ca 3-4 mnd, 2kapsler x3 i starten. Kjøpes på helsekost, og skal være helt ufarlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...