Gå til innhold

Feigt og irriternde!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett ved flere anledninger at folk her inne setter seg ned og rakker ned på andre.De sier ikke nanv,men sier at folk som gjør slik eller slik er egne,smålige osv.Helt greit at dere mener det,men det som jeg synes er så veldig irriterende og ikke minst feigt,er at når innlegge skal signers,så signeres det med annonym. Hvis en ikke tørr og stå for det en sier,så bør en heller holde kjeft.

Greit her inne går det stort sett i nick,som gjør at en ikke kan kjenne igjen vedkommende om det så var naboen som skrev inn,men da vet en i alle fall at det er det nicket som sier og mener det om den det gjelder.

Synes det er helt greit at folk bruker annonym knappen når de har problemer av personlig art og ikke vil at alle skal vite at det er de,men skal en "hogge hode" av folk så bør en være så pass voksen at en kan signere med sitt eget nick.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HELT ENIG.....

Skrevet

Skriver under på den!!!

Skrevet

*ler* det er vel ikke den verste plassen å signere med anonym da,men jeg lurer på hvor de blir av de som signere med anonym.De tørr vel ikke forsvare seg går jeg ut i fra og gjør de det,blir det vel med anonym knappen*ler*

Skrevet

Enig i at anonymknappen brukes for ofte. Helt i orden dersom det handler om personlige ting, men noen bruker den som nevnt over for drittslenging, og enda mindre forståelig, når de spør om grøt, klesstørrelser, trillevær osv. Det blir jo helt spesielt at det skal være så anonymt...

Skrevet

JEg er helt enig, men kan veldig godt skjønne det også, fordi man faktisk blir hugget hodet av dersom man har sterke mininger MED nick også. Og det er ikke alltid at man vil "ha det på seg" det man mener.

Jeg mener alt mulig rart MED nick,men slipper også de verste halshuggingene rett og slett fordi jeg er her mye og er godt kjent. Det er mye mer "lov" å mene ting når man er en aktiv og profilert bruker...

Skrevet

Jeg vet at en kan bli uppopulær på grunn av meniger,var mye i diskusjoner inne på bim og jeg var vel ikke den som var mest populær der inne.Noen ga meg også skryt for at jeg tørr si det jeg mener og jeg mener at kan en ikke stå for det enn sier,vel da må en heller la være å si noe om det.

Mange innlegg som er signert med anonym,velger jeg å se bort fra.

Skrevet

Med en gang jeg leste dette tenkte jeg det måtte være en veeeldig ung mamma med fjortis-drama-holdningen i god behold, men du er jo 38 år!! Ærlig talt, på tide å vokse opp litt tror jeg! Bor 18 åringen din hjemme fortsatt og ser sånne opptrinn? *grøss*

Skrevet

*ler* det var det jeg tenkte at ingen tørr å si i mot meg med nick,men hva er det som er så fjortis artig med å mene at en skal stå for det enn mener,at en ellers skal holde kjeft. Og ja,jeg har lært det til min kjære elskede datter og håper hun lever etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...