Gå til innhold

har nå hatt litt blod i urin i 3 uker.. flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

første gangen jeg fikk det hadde jeg uvi (urinveisinfeksjon) fik behandling. blødde litt når jeg tisset men veldig lite.. stoppet opp men kom tilbake igjen etter kuren også.. nå har det vært opphold i noen dager men kom igjen i morres.. bittelitt rosa når jeg tisser.. er det noe å være redd for tror dere?..

flere med slike symptomer?og som det gikk bra for ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres litt ut som uvi-en ikke er helt borte, bare snakk med legen din så får du sikkert nye medisiner. Jeg slet mye med uvi før jeg ble gravid og da blødde jeg en del når jeg tisset...off vondt! God bedring, vet hvor vondt uvi kan være.

Skrevet

vet ikke om det er fra der jeg tisser eller der babyen er <:).. men det er ikke så mye da.. men liker det ikke.. skal til legen igjen i neste uke... får vel si ifra da. hvis det ikke blir værre da.. takk for svar..

flere?

Skrevet

Hadde som deg uvi i begynnelsen av forrige svangerskapet, og hadde blod i urinen under hele svangerskap, men det var så lite at det ikke var noe å bry seg om(?!). Det var ihvertfall det legen sa. for jeg hadde ikke uvi lengre. Sånn er det avhvertil sa hun...

Skrevet

Alt gikk bra forresten, fikk ei stor fin jente;)

Skrevet

ja.. har ikke vondt..annet enn at jeg har litt stikkinger i sidene og oppblåst.. men det er etter at jeg tisser det er kommet bittelitt blod som har balndet seg sammen med det. for hvis jeg kjenner før jeg tisser er det ikke noe.. så jeg tror ikke det er fra livmorhalsen.

takk for beroligende ord. >:)

Skrevet

Jeg har utslag på blod i urinen nesten hver gang jeg leverer urinprøve hos JM. Men det gir ikke noe utslag når jeg går til legen med urinen. Fikk den forklaringen at på grunn av at jeg har hatt nyrebekkenbetennelse en gang før for lenge siden, så kan det har gjort at jeg ikke skiller ut alt blodet i nyrene og dermed får blod i urinen uten å ha UIV. Men jeg hadde litt angst jeg og.. var redd det kom fra livmorhalsen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...