Esther30 Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Snuppa går hos dagmamma og er mye ute. Og hun trenger jo regnetøy etterhvert. Da de er så små sitter de jo mye på bakken, så trenger noe som holder vannet ute! (hehe vet jo at regntøy egentlig skal holde vann ute, men er noen merker som ikke gjør det... Håper på mange svar!
Medium fikk guttebass Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Vi har Lidex sitt Bamse-regntøy til begge gutta våre. Det har alltid fungert som det skal og ikke fått hull osv. ) Det fåes både i blått, rosa, sort osv.
Mariela-har jente05 og gutt07 Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Snuppa mi på 18 mnd har Reflex sitt regntøy, det er kjempebra, anbefales virkelig.
Mari 74 Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Vi har ett sett med Reflex i barnehagen, og ett ekstra hjemme som er fra KappAhl, begge de fikk best i test, og har fungert veldig bra for oss. Må jo si at Reflex sitt er mye finere, og har litt for i jakken, så det er nok min favoritt.
*Mustang Sally* Skrevet 24. mars 2007 #6 Skrevet 24. mars 2007 Reflex sitt. Billig, pent, vanntett, mykt.....Er kjempeflott=)
mai mammaen til to Skrevet 24. mars 2007 #7 Skrevet 24. mars 2007 jeg vil anbefale reima dress jeg..nå når det nærmer seg våren ville jeg kjøpt vår dressen... ellers så syns jeg det er viktigst med komfor når de er så små... har jobbet en del på småbarnsavdeling... og ser at det er bedre med et regn tøy som er mykt og lett å bevege seg og som man kanskje blir litt våt på armene i... enn ett som er helt stivt og som de ikke får bevegd seg i... det beste er selvfølgelig om de er myke og helt vanntette.. har positiv erfaring med det bamse merke fra lindex og H&m sitt..
Crazywoman Skrevet 24. mars 2007 #9 Skrevet 24. mars 2007 Reflex er billig, pent, mykt, bevegelig og kommer som oftest best ut i tester:)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 24. mars 2007 #10 Skrevet 24. mars 2007 Bamse sitt kom godt ut i en test i "Foreldre og barn" )
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 24. mars 2007 #11 Skrevet 24. mars 2007 Bamse sitt fra Lindex. Det er veldig mykt og godt. Jenta mi brukte det i høst og nå har vi funnet det frem igjen. Hun blir ikke våt i det og beveger seg veldig god. Herlig å slippe den tykke vinterdressen:)
Esther30 Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 25. mars 2007 Tusen takk for svar alle sammen!! Greit å få litt tips! Da skal jeg nok finne noe!! Så på HH sitt, men det koster 599,-og det er begrensa hvor lenge hun kan bruke str 1 år..Å da er det greit å kjøpe noe annet som også er bra men billigere!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #13 Skrevet 25. mars 2007 Kapphal sitt kom best ut i test, billig er det også! Har bamse-buksa fra lindex til min ettogethalvtåring og regnjakke fra kapphal. Fungerte fint i høst i barnehagen hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå