Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 jeg savner jenta mi hele tiden.. når jeg er på jobb,hun i bhg.. tilogmed når hun har lagt seg for kvelden eller hviler på dagen.. og om kveldene når jeg legger meg, kjenner jeg sånn skikkelig savn av henne.... er helt ekstremt... er så gla i jenta mi.. livredd for å miste henne eller at noe skal skje henne...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 det er ikke bare deg nei:-)Tror det er litt normalt hvertfall;-)På kvelden når jeg har lagt henne,har jeg faktisk lurt på om jeg skal vekke henne bare litt for å få vær med henne litt!Har aldri gjort det da,bare tenkt tanken!Gruer meg i hel til hun skal i barnehage til høsten!Skal på konsert om en stund,og da sa dem jeg skulle reise med at vi kunne bare ligge borte en natt så ble det ikke så ille for meg...Men jeg må ha henne med meg jeg-og en barnevakt,vil ikke at hun ikke skal være der når jeg våkner om morgenen!!Så det blir lenge til det blir noen overnatting her i gården ja;:-)En smule hønemor.... Men jeg liker å tro at det bare er sånn man blir når man får barn jeg da:-)
Tuppelur83 og lille Thomas Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Det er egentlig ganske normalt, jeg har det sånn jeg og av og til. Det viser bare at du er veldig glad i barnet ditt!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 hehe jah jeg kan ikke forstå hvordan pappen klarer å la være å ikke være her med henne... iallefall når det ble slutt for andre gang for ikke så lenge siden... ikke sett henne på 2 uker og bryr seg heller ikke noe særlig.. kun hun nye dama som betyr noe.. jeg kunne ikke levd uten jenta mi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå