lettereforvirra Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Hei og hå! Jeg kom hjem fra sykehuset i går med min lile tass som ikke har fått navn enda. Fødselen var planlagt med keisersnitt to dager etter termin og alt gikk såre vel. Jeg hadde hastekeisersnitt sist og vil bare si at å ha planlagt keisersnitt er en helt annen opplevelse og vi synest fødselen var kjempefin. Jeg var våken under snittet, ble litt kvalm etter spinalen var satt for blodtrykket mitt sank veldig. Da var det veldig ekkelt å ikke få kaste opp siden jeg var bedøvd fra under brystet og ned. Men, klart det fører smerte med så smerter andre og tredje dag var ikke noe godt. Jeg var oppe å stod timer etter operasjonen og dagen etter ruslet jeg litt rundt. Vi dro hjem to dager før tiden på sykehuset og nå ligger jeg og lilletass i senga og koser oss. Han er så lik søsteren sinn så det er som å få henne på nytt : ) Vi trodde gutten våres kom til å bli kjempestor men han var mindre enn søsteren sin. Han her var akkurat 4000 g og 52 cm Akkurat helt perfekt Missunner dere veldig damer, dere har så mye å glede dere til ! Lykke til videre og takker så mye for tips, råd og vink fra dere !!!
shayan_jente_04.04. Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 grattis med lille tassen!! kos dere!! klem
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Gratulerer gratulerer! Misunnelig nå Gleder meg sååå til å få henne ut altså!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 gratulerer så mye med gutten.Kos deg masse nå.
rampen_ Skrevet 24. mars 2007 #6 Skrevet 24. mars 2007 gratulerer med en perfekt liten guttebass.. eller liten og liten, - akkurat passe:-)
Nå har jeg tre gull;-)! Skrevet 24. mars 2007 #7 Skrevet 24. mars 2007 Gratulerer! Så godt å høre at alt gikk bra:-), har tenkt så på deg. Så godt at du ikke rakk å starte fødselen først. Vi snakkes!
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 24. mars 2007 #8 Skrevet 24. mars 2007 Gratulerer med tassen. Kos dere masse!!! )
mayaya Skrevet 24. mars 2007 #9 Skrevet 24. mars 2007 Gratulerer med gutten! Ha en flott tid sammen fremover!
ninsoer Skrevet 24. mars 2007 #10 Skrevet 24. mars 2007 gratulerer å lykke til vidre i livet *misunner dag* som ha fått gullet me deg hjem =)
lettereforvirra Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 25. mars 2007 Takk, jeg missunner dere som har så mye å glede dere til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå