Gå til innhold

Jeg skjønner ikke vitsen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Med å ha denne kranglesiden. Tror både kranglere og skravlere kunne levd side om side UTEN anonymknappen. Seriøst!!

 

En side for småbarnsforeldre burde vel strengt tatt ikke trenge sånne forum? Eller hva? Vet at dere nekter å gjøre noe, men all den tid det er et problem, så synes jeg at dere skal ha det som et punkt på agendaen stadig vekk. Min mann kikka innom i går, og ble sajokkert over hva folk kan finne på å skrive!

 

I fare for å bli hetset på denne kranglesiden deres (eller skal vi døpe den om til hetsesiden), så signerer jeg med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mannen min ble sjokkert over hetsingen, ordbruken og det generelle lavmålet av såkalte diskusjoner som foregår der inne.

Og hvorfor skal man godta at hetsing er OK, og bare få beskjed om at man skal holde seg unna denne debatten? De faste kranglerne signerer jo med nick, så jeg fatter ikke helt begrunnelsen for at det skal være en anonymknapp der. For at anonyme skal kunne si det de vil, henge ut den de vil, eller skrive generelt stygge kommentarer om grupper man ikke liker. Er det virkelig sånn vi ønsker at det skal være her? Eller for å si det på en annen måte, er det sånn flertallet vil ha det her inne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...