Gå til innhold

noen som vet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 19 dager igjen til terminen,å fått så sinnsykt med mens smerter...kjennes ut akkurat som den tia jeg ventet mensen...kan dette være et tegn på at noe er igang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan det være! det varierer fra kvinne til kvinne...noen kan gå med dette i flere dager, mens noen er så si "klare".

hvis du er veldig i tvil kan du ringe til føden og høre med de, de kan jo se om det er rier som er ute og ølufter seg.....

lykke til!

ikke det beste svaret, men vi prøver så godt vi kan alle her inne ;o)

klem

Skrevet

Sikkert "bare" modningsprossesen.Tror nok ikke det noe klart tegn på at noe vil skje fortløpende. Hvis ikke de da blir regelmessige, og øker i smerteomfang. Jeg har også hatt mensmurringer en liten stund nå,men sitter her enda med en gedigen kul på magan, og her er det 3 dager igjen...

Skrevet

er andregangs fødene ,men huske liksom ikke så mye fra sist gang,6 år siden...også e jo detta svangerskapet stikk motsatt fra det forrige....ikke så enkelt å vite:) takk for svar..

Skrevet

har hatt menssmerter i mange mange uker nå, jeg. har 4 dager til termin og har det fortsatt. har blitt vondere og vondere de siste dagene, så er sikkert noe med denne modningsprosessen:) lykke til!

Skrevet

var på sykehuset idag og fikk konstatert 1 cm åpning...har hatt i forkant litt blodig slim og litt grønnaktig slim...nok slimproppen:) håpe noe skjer snart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...