Gå til innhold

Trist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så trist og lei! Hver gang jeg begynner å føle meg bedre, kommer pappan til barnet mitt og trykker meg ned igjen...

Nå er det flere år siden det ble slutt mellom oss, jeg gjorde det slutt...

Men nå er det blitt slik at vi har nesten blitt sammen igjen flere ganger, og hver gang føler jeg meg så mye bedre. Men så begynner han å behandle oss som dritt igjen... drikker og drikker og drikker...

Nå sitter jeg her en gang igjen og gråter, han er dritings, og gidder ikke ha noe med oss å gjøre idag.

Jeg kommer meg bare ikke videre i livet... hater dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DU TRENGER IKKE DETTE!! Kom deg videre, du fortjener noe mye bedre enn han. Han kommer aldri til å forandre seg!! Hvis du fortsetter sånn så kommer han bare til å ødelegge deg!!!! Du fortjener å leve ditt eget liv!

Skrevet

signerer tuppelur jeg..Ingen fortjener å ha det sånn,og du kan finne noe som er bedre!!Han kommer nok ikke til å forandre seg nei!Har du ingen gode venner som kan stille opp og hjelpe deg videre-uten en sånn mann?!

Skrevet

Alle mine venner har samboere som er venner med han... Vi er alle en liten vennegjeng på en måte... men han har kommet litt ut av gjengen for å si det sånn, og har rotet seg bort i en gjeng som er nokså "tvilsom" (dop etc). men han er fremdeles i min omgangskrets på en måte... Så det er litt vanskelig, må jo møte ham rett som det er.

Og... når vi er sammen, bare vi, så har vi det jo så bra. Hvorfor kan det ikke bare være sånn hele tiden?

Skrevet

Jeg syns IKKE du skal finne deg i det. Det er ikke riktig hverken for deg eller barnet deres.

Det første du bør gjøre er å slutte å tenke på de positive sidene, og hvordan du kunne _ønske_ det var.

Det skjer ikke, og det tror jeg du vet innerst inne.

Ikke rot deg og barnet deres borti tvilsomme gjenger. Det er gale nok at han har klart å rote seg borti dem.

Gå fra han og du skal se at det går straks mye bedre enn du hadde forventet.

Men vær bestemt på at denne gangen går du ikke tilbake igjen til han. Uansett hvor mye fint og sjarmerende han klarer å lire av seg, og uansett hvor mye han beklager å lover at han skal skjerpe seg.

Det er noe som bare ikke skjer.

Lykke til! Redd deg og barnet deres før dere begge to ender opp dypt ulykkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...