Freyja Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Nå bare bygger gleden seg opp til kvelden. Hehe. Jeg skal ut og rocke byen!!! Hehe men jeg blir sikkert skuffa når jeg først kommer ut. Husker liksom hvor trangt det er å danse og innpåslitne karer (selv om jeg ikke tror de kommer til å være like innpåslitne med tanke på denne fødsels vekta som sitter igjen) super laaaaaange køer til toalett etc... Men får prøve å se det positive i det... Hehe... Måtte bare få ut litt glede på morra kvisten!!! JUHU JEG SKAL UT!!!!
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Ha det kjempe gøy : ) Blir nok alright skal du se.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Blir nok morsomt :-) Skal ut æ åsså :-p Men har vært d nån ganga da :-)
Freyja Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2007 Hihi du svarte igår og.. Da skjønner du kanskje hvor mye jeg gleder meg siden jeg bare MÅ snakke om det hehe... Hvor skal du ut??
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 24. mars 2007 #6 Skrevet 24. mars 2007 Huska ik kæm æ svarte :-p Vi bor i Harstad, så blir her :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå