Gå til innhold

Dårlig i magen over en uke! Det lukter fisk!!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla mi har hatt diare og rar avføring i over en uke. Fra helt hvit bæsj til grønn, gul, vannaktig og slimete. Nå lukter den fisk! Hun er også litt slapp og jeg gir henne masse vann så hun ikke tørker ut. Føler at hun har gått litt ned i vekt også. Har vært hos legen og venter på testsvar, men tenkte kanskje noen av dere vet hva som er galt? Er så bekymret! Jeg begynner snart å grine...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Mulig hun kan ha magevirus ?

Hadde en uke med det samme her for 1 mnd. tid siden. Men han kastet også opp så vi hadde omgangsyke alle sammen her.

Du sier ikke hvor gammel hun er, men har du prøvd med farris og eplejuice blandet, eller tam cola, tørt brød ol ?

Gutten min hadde så magesjau at jeg ble helt fortvila. Han hadde møkk opp til halsen og helt bak til bakhodet. Han bæsja vel 8-9 ganger i døgnet og hver gang måtte vi bade han. Måtte til og med klippe i stykker 3 av bodyene hans for å få de av uten at det kom bæsj over alt.

Huff, skjønner hvordan du har det. God bedring til jenta di : )

Skrevet

Takk for svar! Hun er bare 5 mnd, så jeg kan nok ikke prøve farris eller noe av det andre enda...:( Vi får håpe det går over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...